neviem aká je tam situácia počas špičky, nikdy som nemal zatiaľ čas tam cez prac. deň ráno zbehnúť. Zas ale keby si pospájal do 3xT súpravy, tak v sedle by to nejazdilo nejak zázračne vyťažené. Radšej ráno zahustiť interval. Stačilo by dve linky do Dúbravky s i=6/8/8//15 a bol by fajront, nie?
ale čo tam po kĺboch, rozhodujúca je kapacita a keby ti záležalo iba na kĺboch, tak sú aj 7-článkové električky, ibaže tie články niesú zas také veľké a keď je to NP vozidlo, tak tam nie je toľko miesta na státie.
o nič neprichádzaš... sú to iba staré električky, ktoré prešli GO, dostali novší interiér a mierne omladený vzhľad zvonku. Inak je to stále to isté usporiadanie sedadiel a stále to isté vyšlapávanie schodov. Mimochodom keby taká električka prišla na L1,5 či 12 cez pracovný deň, neviem či by boli cestujúci z Dúbravky a Karlovky nadšení, lebo to má menšiu kapacitu ako klasické dvojča jazdiace do Dúbravky už na všetkých linkách.
viem, že to je na štýl, "čím viac toho prejde po tej trati, tým viac sa to oplatí", čiže sa platí za energiu v sieti bez ohľadu na to, koľko sa prejazdí.
Ide o to, že cez víkend nie je v nákladoch na spotrebu trakčnej energie medzi kraťasom a kĺbakom nejaký veľký rozdiel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk