Prevovodka nie je zla, akurat je zle nastavena. Lenze to by chcelo troska snahy zo strany "servisu TEDOM"
Napriklad na tej prvej varke Tedomov (1101-1110) bola od vyrobcu nastavena prevodovka s tym, ze vozy mali jazdit po rovinke (L20), ale kedze dostavali "na papulu" od novoty na L32, tak sa to casom cele rozhasilo a teraz sa ta prevodovka sprava tak nechutne, ako v #1104 Druha vec je, ze #1104 nemala stastie na vodicov (az na jedneho).
Druha varka (2101-2105) uz prisla od vyrobcu s uplne inak nastavenou prevodovkou a ani tak netrha (staci si porovnat napriklad 1104 a 1115)
Pri tretej varke (2106-2110) je rozdiel v tom, ze tie vozy radia 6tku pri 55km/h, kym dovtedy vsetky pri 47-50km/h (podla otacok) ale takisto ta prevodovka radi o poznanie lepsie ako pri vozoch prvej varky.
No a cely problem je podla mna v neochote servisu TEDOM zapojit do zastrcky kabel, pripojit ho k USB v notebooku a cez software nastavit prevovodky a tlaky plynu. Tak isto sa da nastavit aj ten slavny rozjazd Tedomacky, ked po prvotnom zoslapnuti plynoveho pedalu to celym vozom trhne.
Ja som rozhodne za Citelis ? tak ako si vravel dá sa tam aspoň kde postaviť keď nastupujem cez druhé dvere(myslím tým priamo k oknu oproti ním) narozdiel od spomínaného Tedomu,ktorý to akosi v strede nevyriešil ? Dúfam,že tá ich kĺbová novinka to má vyriešené lepšie.
A k tým vetrákom na Citelisoch: Mohli by sa niekde naškriabať dajaké peniaze na celovozidlovú klímu takú akú majú tie nové pre hendikepovaných a bolo by to o.k
Pokial viem , 30tr by mali mat sklapacie sedadlo ( v smere jazdy ) v NP casti ako nase NB18ky + aj bocne sedadla medzi 2. a 3. dverami v tbusovej verzii SORu su bez schodu , ale to bol SOR TN12 , ci to je aj v Skoda 30Tr SOR, to netusim
Add tedom - ma to horsie vyriesene ,ale povedzme si,ci chceme viac sedadiel v NP casti ako maju Tedomy ( hoc tie sklapacky su na figu ) alebo len 4 sedadlá v NP časti v Citelisoch a tym padom viac priestoru pre stojacich
fúha neviem, priateľka má označený lístok, len teraz jej nebudem predsa volať o polnoci, že nech mi prečíta čísla na tom označenom lístku ?
ešte by som dodal mimo technických problémov Tedomu, že blbo má riešený interiér čo sa týka priestoru na státie oproti druhým dverám, ktorý je fakt malý a ešte k tomu tam sú aj dané sklopné sedadlá. Škoda že nemáme radšej Citelisy 12m v počte 65ks, síce spočiatku to nebolo s nimi slávne ale keby mali všetky veľké vetracie okná, tak by to bolo lepšie ako Tedom či SOR. V SOR 30Tr vraj nie je v NP časti ani jedno sedadlo, podľa toho čo hovoria v BB sekcií ?
chápem takto jej ale mohol revízor vysvetliť, ako možno bez problémov s rozmieňaním minúť stovku
Re #113278 MiroBA: ozaj, po odlepení reklám má ešte stále vpredu pod oknom 1999 alebo mu už dali nové číslo?
A nebol to 4921?
Ten už nemá Reklamu na Avion SP a pôvodne bol strieborno čierny myslím.
Lebo neviem, nový by na testovanie nebol a pochybujem že by niekto to predával už ako "ojazdeninu".
Najskôr to bol ten 4921 -vracal sa z 96ky tá tuším nemá dojazdy.
ak vie niekto inak mohol by oboznámiť.
Autobus Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity striebornočierny úplne nový bez označenia videný, informačné panely bez cielu jazdy a bez čísla linky 23:09 22.01.2011 na Betliarskej ulici zjavne smeroval do Vozovne Petržalka viete o tom niekto niečo? ? ? ? ?
1103 a 1104 su od novoty na pi** , prevodovka pri preradovani z 1. na 2.stupen hadze nenormalne - hlavne 1104 ? Ono to niekedy az tak trhne ,ze citit ako pukne daco v interieri
noevdi - ktory to bol voz ??? dufam ze uz nie tie najnovsie od 2111 vyššie . ?
Dnes na L80 s jedným Tedomom tak divne hádzalo vpred-vzad. Neviete čo sa s nimi deje?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kiri1290