pri tých síce aj keď GO Karosách a 4xIk435 s tým asi treba počítať, že po každé dačo vypadne a treba to nahradiť + nové SORky ešte behajú na opravy. Nuž veselé to je, stále by to chcelo ešte jeden tender na 100ks, škoda že nespravili namiesto troch 2 na 120-130ks, polovica CNG a polovica nafťáky. KEBY, KEBY... ?
Od pondelka už kĺb tambus nebude...
ok na tých linkách je 57 vozov spolu... potom ešte nejajé kĺb. sory idú na 96, tam majú myslím v zadelení 2 poradia, ale reálne to môže byť od 0 do 5 sorov, podľa situácie... a ešte jeden, ideálne dva klĺbové zv vo vozovni, aj keď to sa obsadzuje ako posledné a preto je tam často krátka plynosa, lebo kĺbak už nezvýši... A keď je odstavených vážne veľa solarisov ide kĺbak aj na 88...
papierovo máš tých 72 vozov k dispozícií.
Reláne sú vždy nejaké odstavené krátkodobo či dlhodobo na poruchách, každý pracovný deň sú nejaké na P1, P2 (kľudne aj 4-6 kĺbakov; takýto voz nejde do výpravy), aj keď voz čo ide na P1 niekedy môže ísť na rannú špičku a tú prehliadku spravia potom...
Sory chodia do libcháv jednak to spevňovanie rámu, potom iné reklamácie príp. garančné prehliadky...to bývajú tak +- 2-4 vozy čo Ti "chýbajú" počas prac. dňa do výpravy..
A takto sa spraví výprava na ďalší deň večer kolo 20-22 hod. že výjde rezerva povedzme 1,2 vozy k dispozícií "keby dačo"... ale o polnoci ako sú dojazdy z väčšiny celodenných poradí častokrát vodiči napíšu také poruchy že sa ten voz musí odstaviť a ďalší deň nepôjde von hoci sa s ním pôvodne rátalo..
koľko kĺbov vôbec potreba do výpravy? Som počítal koľko kĺbov máme a koľko treba na RŠ a v pohode vyšla rezerva. Však 1.DPA má 38 Karos+30 SORiek + 4 Ik435 + 1TAM-BUS a 21,26,31/39,63,70,93 a 98 čítajú dokopy ako si mi písal dokopy 57 poradí, takže potom musí aj dosť klbákov ešte stále 73. Či to až toľko vozidiel stojí?
Keby bolo dosť solrisov k dispozícií, tak sú vo väčšom počte na 87.. ak na patričnej DP. chýbajú kĺbaky, tak na 96 ide solaris namiesto kĺbového soru...
4869 premaval na 96 kvoli odstavenemu 4921. Ale ten je oddnes v premavke. Posledne 3 dni tam uz bol nejaky MBCC. Solarisy byvaju na 96 maxim. 2ks, inac vsetko SOR.
vo štvrtok bol na L83 4869, ktorý v ostatnom čase býva na L96. Zaujímalo kedy sa konečne ujednotia v tom, že čo bude premávať na L96 a kde vlastne nájdu stabilné miesto pre Solarisy okrem L88.
Mimochodom, ako došlo k tým ťukancom s MBCC? Všimol som si, že veľmi málo šoférov dodržuje bezpečnú vzdialenosť za vozidlom. V pondelok ráno sme šli so 4823 nalepení medzi DNV a Lamačom za SORkou čo šla na 20 alebo 22 do DNV s odstupom asi 9m, to isté dnes pri jazde so 4901 cez Apollo do Petržalky. ?
pochvala pre vodica 4101 na linke 91 s odchodom 19:25 spod noveho mosta...nastupil podnapity bezdomovec....okamzite vysiel z kabiny a bezdaka vykazal...tak by to malo byt vzdy
A tie Krasnany teda padli, ci o tom sa este uvazuje? Ak by sa to realizovala tak investor musi aj postavit ten okruh (cez CEPIT) aj vozovnu Dubravcice?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.