Keďže zo 115 budapeštianskych Ikarusov 412, ktoré boli vyrobené v rokoch 1999 až 2001, bol doteraz vyradený len jeden ( #10-45; tuším po požiari), usudzujem, že kvalita rámov vozidiel značky Ikarus sa po roku 1996 nezhoršila. Z 15 budapeštianskych trolejbusov Ikarus 435T ešte nebol vyradený ani jeden, neviem odkiaľ to máš... Prečo si silou-mocou nechceš priznať, že chyba je v DPB?
Re #112801 no.ev.di.: Dunčo objavil Ors vezér tere. ? Inak Ikarusy 435T jazdia len na linkách 80 a 80A.
Kristepane, a v inych naftakoch necitit naftu a naftovy motor? Naftova B 732, Ikarus, IVECO, vsetky naftove motory citit. To, ze z naftoveho motora citit naftu je automaticky podla meritok dnesnej kindersoto mafie, signal toho, ze ten voz je nekvalitny a zly? Nehovorim, ze tie SORky su fajn, najma co sa konstrukcie tyka, ale motory maju dobre.
Posledny mohykan bol dnes na 63. Kedy skonci posledne čudo SOR 18. Casto v nich citit zápach zo spalovania- nedoliehanie dveri, zatvaranie v zlom poradi- zostavaju mierne otvorene.. co dalej ?
Tak ja neviem, ale ja som doposial v ziadnom plynaku necitil plyn. Maximalne tak spalenu gumu, speceny olej, vazelinu, do cervena rozpalene brzdove oblozenie, smykajucu spojku, ale plyn nie.
Naftove autobusy zvyknu smrdiet naftou, nemusi to byt zakonite porucha. Niekedy staci zapnut bufik (predohrev vody), aby smrdel cely voz naftou, bez ohladu na to, ci je novy, alebo 20 rocny. Horsie by bolo, keby plynak smrdel plynom, to by som ho asi velmi rychlo opustil. Aj ked musim povedat, ze vyfukove plyny studeneho plynaku smrdia nehorazne. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo
Re #112801 no.ev.di.: Dunčo objavil Ors vezér tere. ? Inak Ikarusy 435T jazdia len na linkách 80 a 80A.
Re #112802 no.ev.di.: Nie, nebolo.