To vyzera na plnu vinu Abus. Inak musim konstatovat, ze tam je to prave blbo vyriesene s CSS. Smer odkial isiel abus ma este len zltu ( scervenieva sa ), ale smer od Zimaku uz ma tiez zltu ( zozelenieva sa ) Ak IGK isiel s rozbehom - bez zastavenia tak zrazka ako vysita. Vodic Abusu ak to pozna, moze sa relativne branit.
"A čo sa týka ostatných vecí, Ikarus v roku 1997 vyrábal vozidlá s priestrannou kabínkou pre vodiča a automatickou prevodovkou, kdežto SOR v roku 1999 ani jedno ani druhé."
Tak ale porovnávajme porovnateľné, Ikarus 405 tiež nemá kabínku (už iná vec, že ju nemá ani SOR B/C(N)12) a s tou automatickou prevodovkou - si si istý, že ju SOR v tej dobe neponúkal? ?
Pozri sa, ked je raz urobeny grafikon tak sa ma jazdit podla neho, ako samozrejme ked mu nastupi 10 ludi tak je to blbost jak oci, ale pokial je obsadeny a dobieha kopa ludi tak si pockaju na dalsi, ja v tom problem nevidim... DD nie su sidlisko kde chodia spoje kazdych 20 minut ?
Máš pravdu v tom, že aj vodič chce čas pre seba, aj v tom, že je tam interval 3 minúty, ale takto ide dlhý "duobus" prázdny a krátky Tedom, ktorý tam už príde poloplný nevládze brať ľudí hore.
Vyhodenie koho a odkial?Redukovanie vykonov?Akych a komu?Asi si teraz zabil,ale nevadi. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Risko1