Co sa vyhybky na Trnku tyka, podla mojeje dedukcie na zaklade pozorovania, by uz mala byt ovladana z elektricky, kedze dnes cca o 11h tam ujo elektrikar daco nacvicoval so snimacom.
Tomas: 2514 si uviedol mylne na 78, pretoze cely den behal na 83/5 ( si myslel asi na 2511 )
Z utorka:
- 2809 okolo 9. h. vypadol na linke 83/6, neskor ho nahradil ZV 2137 a napokon 2515 ( do cca 9:50 h. aj z dojazdom na rannej 83/11 )
- 2308 pocas dan vypadol na linke 83/7, neskor ho nahradil 2826
- 2827 pocas dna vypadol na linke X1/8, neskor ho nahradil 2513
- 1321 v rannej spicke na linke 21/14, popoludni ho nahradil 1515
- linka 34/4 vynechala min. prichod ( odchod ) do ( z ) Dubravky pred 18. h., neskor na posledne kolo isiel 2824
- 1302 o 17:33 h. vypadol na linke 21/6 pre poruchu na zastavke S. Kralika, od 18:45 h. ho z AS MN hradil ZV 4803 a od 19:25 h. z VW spolu s nim aj ZV 2001 ( neskutocny zmatok u dispecerov ); napokon ho nahradil 1513 ( predtym na 21/8 )
- 2918 okolo 18:40 h. vypadol na linke X1/11, neskor ho nahradil 2829 ( predtym na 83/4 )
- 2620 okolo 20. h. docasne vypadol na linke X1/13, asi islo o doplnenie plynu; HNED ho nahradil ZV 1301
Doplnenie vypravy k #11131 :
X1: M: ZV 1301 /13; 2513/8; 2829/11
20: 1702, 1024, N 1004, 1067, 1017
21: 1824, 1801, 1216, 1213, N 1806, 1302, 1919, 1513, S 1208, 1908, 1212, 1916, 1901, 1321, R 1816 M: ZV 4803, ZV 2001 , 1513/ vsetko 6; 1515/14
27: 1011, S 1006, VW 1824, 1216, 1213
34: 2208, 2937, 2300, 2824n, 2303, 2512, 2408
83: 2818, 2811, 2813, 2829, 2514, 2809, 2308, 2810, S N 2822, 2820, R 2515, 2940
504: 1806
no ja by som chcel vediet, kto sa na tom nabalil uplne najviac. Nevies? Ved ty ako generalny riaditel by si to mohol predsa vediet.
Inak velmo by som taky nick nepouzival, este by sa mohol dakto pekne naservitkovat. A to predsa nikto nechce, ze?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jano