Dnes:
9 - 7941+42/1, 7737+38/2, 7813+14/3, 7777+78/4, 7803+04/5, 7845+46/8
29 - 3304/1
34 - 2619 ťahaná o cca 12.40 cez Trnavské do vozovne po Trnavskej, nie po Vajnorskej
mam fotak to neni problem ale dam ti moj fotak hej a ty mi ho uz nevratis, ne? tento tyzden nemas 21/17,18? odviezol by som sa stebou rano o 7:00 s vw chodim rano tento tyzden rano do prace okolo 7. pocuj preco mi to nechces urobit s tvojim fotakom? sa mu nieco stalo?
Vyznam ma v spicke taky, ze si na ten dopyt ludia zvyknu a ked ho pouzijes v sedle, alebo vecer tak nebudes cakat tri sekundy kym ich napadne to tlacidlo stlacit
Tam bol problem v tom, ze ta 2652 predbehla 83/7 a odisla namiesto nej a 83/14 co ma ist 8:05 od technopolu tak isiel ten 2842. Takze preto som to mal prehodene.
No minimálne na linke 95 to nie je tak úplne pravda. Tam už si ľudia zvykli a dopyt stláčajú, samozrejme sa občas niekto nájde, kto nestlačí a čuduje sa, čo sa deje, ale je to skôr výnimka ako pravidlo už.. teda aspoň tak to vidím ja z pozorovania, čo chodím 95 každý deň.
A myslím si tiež, že na CapaCity sa dopyt uživí aj v špičke, ide tam hlavne o to, že pri dopyte zatvára dvere fotobunka v prípade tohto busu. Poviem príklad z praxe. V posledných dňoch nepoužíval vodič XY dopyt a fotobunku - na každej zastávke otvoril všetky dvere. To je síce fajn, ale cez druhé dvere vystupoval 1 človek, cez tretie išlo 10 ľudí (proste viac ako cez druhé). Kým ľudia v tretích vystupovali, druhé už mohli byť zavreté - došlo by k šetreniu tepla. Niekto povie, že sú to sekundy, ale pri teplote -5°C vonku aj tieto sekundy fakt potešia, aspoň mňa určite.
Ako je to môj názor, podľa mňa je tento systém na CapaCity fakt slušný a nebolo by zlé ho používať. V piatok som išiel dvakrát 4923, kde vodič používal dopyt nonstop, a ono tá jazda vyzerala úplne inak. A žiadne problémy, že by ľudia nevedeli stlačiť. Ale tak je to vec situácie, okolností, názoru, pre niekoho je to banalita, niekoho to poteší ?
Mozes mi vysvetlit aky vyznam ma dopyt v spicke ked vidim ze nastupuje aj vystupuje dost ludi a cez vsetky dvere?Len to zbytocne zdrzuje,pretoze vela vlkov si este nezvyklo kedy a co maju stlacit.Niesom proti dopytu,dokonca som ho pouzival este v casoch ked na busoch o nom ani nesnivali/mal som IK 412 kde bol plnohodnotny dopyt zvonku aj zvnutra/,ale treba ho vyuzivat s rozumom a v situaciach kedy skutocne usetri teplo vo voze. ?
No to je už lepšie... ? 2652 mala nahradiť 2610, ktorá chodila na tú rannú špičku 83/14 a poobede by si ju aj naďalej mal brávať vedúci na 75/5 (teda po novom už tú 2652)
konkretne 4923 a 4135.
Inak je mesto pekne zapchate. K tradicnym zapcham (Dolnozemska, Apolo) sa pridala Bajkalska (stalo sa uz na zjazde z Pristavneho mosta), dalej na Gagarinovej na odboceni na Tomasikovu.
dnes ráno okolo 6,55h sa zrazili dve vozidlá MHD na zastávke ekonomická univerzita - Mercedes linky 68 počas brzdenia preletel celú zastávku a zastal tak, že cestujúci vystupovali až na trávniku za zastávkou, o chvíľu na to do Mercedesu zozadu narazil krátky Ikarus linky 87. Pravým zrkadlom rozbil zadné sklo na vleku Mercedesu a asi preliačil nárazník.
celá zastávka bola ako jedno sklo...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami
Inak je mesto pekne zapchate. K tradicnym zapcham (Dolnozemska, Apolo) sa pridala Bajkalska (stalo sa uz na zjazde z Pristavneho mosta), dalej na Gagarinovej na odboceni na Tomasikovu.