Osobne by som tipol, ze slo o linku 12/5, ale netusim co tam bolo, viem, ze ako nahrada boli ZV 7303 a napokon 7833+7834 (a.m. pripadne ini chalani, ak ste nahodou stretli rano 12/5, dajte echo)
Re #110630 Viliam22: 7781+7782 evidujem na linke 9/2, este ta poprosim, kedy si prosim stretol supravu 7833+7834 na linke 12?
Re #110620 IGIs: Predpokladam, ze slo o linku 5/13 doobeda som tam videl 7947+7948, ale ci tam bola aj potom netusim, nakolko ma do pomykova dostala informacia z prispevku #110603, kde sa pise, ze na 5 islo ZV 7720 (ak sa jednalo o odchod 14:02 h. opat islo o 5/13)
Re #110663 IGIs: islo o ZV 7303 a hradil az do konca sluzby prave spominanu 5/13
Re #110675 Jadran: po 23. h. skoncil v zaprahu za tahacom
Dnes si to odniesli aj 39/31, pol odiny zo Slavicieho smerom do mesta pred 17:00 neslo nic, o 17:00 sla 31(1628) a cesta na Trnavske trvala krasnych 50 minut ?
Chalani nechcel som to písať ale 83/15 niekde zapadla? ? Pretože na kolečku okolo piatej Sokolská smer Kríž nešla, čiže vznikla 20 minútová diera, išiel som radšej 34-kou, pretože bolo jasné že nasledujúca 83 bude narvaná k prasknutiu.
Ja som sa viezol v 43, ktorá jazdí snáď po najzasneženejšej komunikácií v BA, 10 cm ujazdeného snehu, a meškanie -1... ale tak zase je to jediné vozidlo čo tam jazdí ? Teda okrem lesnej správy a lanovkárov...
no, proste slovensko... preco maju vlastne riadit dopravu policajti... policajti, ktori ani nikto nevie ako sa tam dostali... ako moze magistrat zodpovedat za dopravu, ked nejaki policajt bude hovorit do vsetkeho od stavebnych uprav cez bus pruhy, az po preferenciu semaforov, aj aktualne nastavovanie... vsak policajtom to moze byt uuuuplne jedno a aj je... za situaciu na ceste ma byt zodpovedna jeden, a najlepsie by bolo keby bol voleny... naco ale vlastne su volby do samosprav, ked vsetko stoji na nejakych policajtoch...
No keď som to ja sledoval, cca 3 roky dozadu, tak na centrále (u 2 levov) kde majú plno monitorov na jednom paneli presne navrhovali, aby tam zamestnali invalida (čim si splnia zákonné kvóty), ktorý to bude sledovať a podľa potreby regulovať križovatky...Ale vedenie min. vnútra, resp. polície ktoré bolo nad krajským dopravným inšpektorátom odmietalo prijať ďalšieho človeka, čo i len jedného, lebo nechceli vyčleniť ďalšie peniaze na plat, odvody ....
A tak vtedy na centrále sedávali dvaja, niekedy iba jeden jediný človek, ktorý mal na starosti dosť veľa vecí a občas mal chvíľu čas jedným okom sledovaťtie monitory - "prenosy" z križovatiek...
smutne je, ze Bratislava investovala do kameroveho dohladu nad krizovatkami a tiez ich dialkoveho riadenia... ja som dnes stal na Trnavskom myte a zasol som... to nemaju na dopravnom inspektorate, nejaku cvicenu opicu, lebo aj ta by to zvladla, aby nepustala auta do krizovatky ked vidi ze dalej neprejdu... ano, vodici by nemali ist do krizovatky ked nemozu plynulo prejst... ale toto je pri krizovatke rozsahu Trnavske Myto blud, vpodstate aj za volnej premavky by mal teda vodic pockat kym prejde krizovatku vodic pred nim, teda stat na zelenu... toto ma riadit cvicena opica za dispecingom a nie pustat auta nech stoja v strede, to nie len blokuje smery ktore by mohli byt volne, ale je to aj vyrazny rizikovy faktor nehod, co je opat spomalenia a blokovanie a ohrozenie zdravia a majetku...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
x-RM-x
ja uz by som si napisal kill