Re #109482 score51: Za jungmankou sa pomýlil a odbočil doprava na hraničiarov, potom to strihol cez lachovu, kde zastavil a vystppilo tam pár ľudí. Potom chcel ísť normálne po trase na konečnú, ale...jedna polodôchodkyňa bezpalicová (bohužiaľ, sedela akurát pri vodičovi) sa začala rozčuľovať, prečo nejde do tpd, načo jej jedna pani na pol busu zakričala dopredu niečo v štýle "vy ste ale sprostá, veď rozmýšľajte" (ako by na Šustekovej nemohla prejsť cez cestu na 84/99), takže namiesto toho, aby išiel rovno na Šustekovu, tak to strihol doľava bleskovo cez Bosákovu, stočil sa ako 78 cez mušacie a potom od Farského pokračoval normálne ďalej do Ovsišťa... výsledok? - pri tpd vystúpili asi 2-3 ľudia, na Mlynarovičovej jeden a študenti sa cca 4-5 minútovému zdržaniu veľmi "potešili"
Re #109487 no.ev.di.: a nakoniec dospejeme k záveru, že jediná linka, kam sa hodí, je 133
*súprava 7812+7811 vykonala odchod 22:49 zo zastávky Lafranconi s 8-minútovým meškaním (22:57), ale prečo neviem
- odchod 23:05 zo zastávky Karlova Ves na linke 12 vykonala súprava 7735+7736
hlavne, že to vozidlo testovali v Bratislave a teraz keď ho kúpime začneme zisťovať kde všade to nemôže ísť... ? MBCC niesú nejakým racionálnym dôvodom kúpené autobusy, išlo iba o pritiahnutie pozornosti a nahrnutie kapitálu pred voľbami. Výsledky testovania aj keby boli sebeviac na hovno tak by sa kúpili tie MBCC lebo Záhradník&spol. to tak chceli, zariadili, povedali a bude to a basta! ?
netusim bo som to videl s panelaku ale pokracovala v jazde bez viditelneho poskodenia...cakal som ze vysadi ludi na jurigovom ale nic...isla dalej aj s ludmi...
Povedz mi, aký bude mať praktický význam, aby boli CC na štyroch rôznych linkách, pričom ich odchody budú čisto náhodné? Že budú ukojené nejaké šotopotreby?
Zatiaľ tu každý z vás len mudruje, či by mali byť tam, či onam, za chvíľu sa dopracujete k tomu, aby bol na každej kĺbovej linke jeden... pričom nikto ešte nenapísal čo by bolo prínosom.
Samozrejme máš pravdu ale aspoň tu poruchu väčšinou napíšu
Ale sú tu aj taký lajdáci napr. pred pol rokom som mal česť sedieť v kabíne 1210 hnus prístrojovka lepkavá na zemi poháre špinavé od kávy
Nemenovaný ikarus z 2DPA cigaretové krabičky na zemi popol, káva vyliata a bolo mu to jedno
Tedom 210? Total špinavý všade kabína od žuvačiek omrvinky a pod
IK 435 485? Jedol bagetu majonéza mu kvapla na prístrojovku počas jazdy nesralo ho to
Trolejbusy ako vodiči niektorý smrdia horšie jak bezdaci a to myslím vážne!!! Špinavý to iste tričko mesiac na sebe a špinavé no hnus proste niektorý vodiči na Trolejbusoch škoda debaty
Priestor pre cestujúcich a jeho čistotu nekomentujem niektorých vozoch a už aj nových netuším čí v Petržalke umývajú podlahu každý deň keď sú na kanáli
Ale samozrejme treba pochváliť niektoré vozy ktoré sú špičkovo čisté a neni ich zanedbateľné číslo ? ?
MHD cestujem denne poznám dosť veľa vodičov čo som sa bavil na konečnej a podobne 70% sa podarilo minimálne jeden krát už drbnut zadok mercedesu ale už aj sorky i keď to máš vyššie
Vypráva mercedesov bi podľa mňa mala byt takáto
83- 3 poradia
68- 5 poradí
98- 5poradi
93- 4poradia
96- 2 poradia (viem Petržalka robí iba jedno poradie ) hlavne posilniť odchod 7,05 z Petržalky teraz sú tam pravdepodobne vozy z 88 lebo na tom odchode pravidelne iba solaris pritom je to najvyťaženejší odchod od Lachovej nedokáže zatvárať dvere až po Maximiliána hella každý deň snou idem
Dva mercedesy ako záloha pre servis a podobne mohli bi sa niak dávať na 94-84-95 Týmto bi rozloženie mercedesov bolo pravidelne a viacero ľudí bi si užilo mercedes a aspoň bi boli garantovane nizkopodlažné spoje a aj využívané kapacitne .
SORKY NB 18 no tých 12 bi teda mohla isť na tu 95 a hustejším intervalom ako to bolo pred mercedesmi
+ doplnenie 93+68+94+98+84
Na DPB netreba písať skús mesto ti aspoň odpovedia
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.