Reakcia na: Sati #109057:
Tak v takom prípade by ma veľmi zaujímalo, aký je rozdiel medzi vypravením "geplu" 1512 a napr. bežne prevádzkovaného "geplu" typu 1401 a ďalších - vekový rozdiel oboch vozidiel je cca. 2 roky, co je po cca. 16 rokoch prevádzky asi irelevantné. Nemám ten pocit, že by dnešný cestujúci v Bratislave na každom spoji automaticky očakával len nové a nízkopodlažné vozidlo a jeho neprítomnosťou by bol zvlášť prekvapený, obzvlášť ak ide o linku posilovej dopravy premávajúcu nad rámec každodennej dopravnej obsluhy, navyše v deň, keď musel dopravca veľkokapacitnými vozidlami posilniť aj ďalšie bežné linky, kvôli zvýšenému ruchu na cintorínoch ...
Ani som nejako nezaregistroval, že by sa niektorý z bežných cestujúcich nad tým nejako pohoršoval, skôr mám pocit, že kritici sa našli len v tomto fóre ...
Valec
A nejaké dnešné čriepky zozbierané z celodenného cestovania hore-dole po meste:
50: 2362/3, 2350/17
75: 2629/7, 2633/8
78: 2844/3, 2606/10, 2622/11 (a veľký výskyt 8214)
178: 2333/1
201: 6614/5, 6608/9
202: 6628/4, 6627/5, 6631/7, 6622/8, 6637/10, 6623/11
DZV Čiližská: hmm, toto tažko posúdiť, keďže na 78 nejak často operovala 8214 a v obratisku stála 8212.
Re #109054 MiOM4: A kde máš na L65 ten kĺbák, čo dokvitol na Čiližskú o 6:49? ?