39/1-1409 nieco po 18. h. vypadol niekde na trase linky 31 pre poruchu vzduchoveho systemu, za vozom dosli aj zlti anjeli (nakoniec vsak zistili, ze odtahovanie vozidla nie je nutne); nahradil ho ZV 8215 a napokon od 19.44 h. voz 1618
50/15-od zaciatku sluzby isiel a niekolko jazd hradil ZV 2636, minimalne od 15.06 h. ho vystriedal ZV 2652 a od 16.48 h. sa na linku napojil (a aj tam dojazdil) 2333
63/3-1625 docasne nepremaval od 15.31 h. do 17.31 h. pre poruchu vozidla, nahradil ho ZV 1611
63/6-1506 okolo 15.30 h. svoju cinnost ukoncil a z Lamaca sa rutil do vozovne, minimalne od 15.45 h. s mensim meskanim ho nahradil ZV 2636 a od 16.46 h. 1402 (bez zaruky, ale mne sa tak zdalo)
63/6-1402 nevydrzal ani cele jedno kolo, od 18.46 h. az do konca sluzby ho nahradil ZV 1611
196/1-2651 do popoludnajsej spicky bol vymeneny za 2642
Podla poradia:
39: 1409, 1617, 1628, 1616, 1621; VN 1635; 1627, 1607, 1636; S 1606, 1622, 1403
? M: ZV 8215 a 1618/1
50: 2357, 2356, 2364, 2363, 2362, 2347, 2342, 2346, 2354, 2020, 2108, 2104, 2350, 2105; P 2333n, 2341, 2352
? M: ZV 2636 a ZV 2652/15
53: 2120, 2344; S 2353; VN 2343; S 2334, 2355, 2365
61: 2644, 2634, 2635, 2649; VN 2813; S 2809, 2415; R 2628
63: 1632, 1635, 1625, 1626; P 1829; S 1506, 1824, 1604; R 1829; P 1825
? M: ZV 1611/3 i 6; ZV 2636 a 1402/6
196: 2651, 2625, 2606, 2414; R 2825
? M: 2642/1
7813+7814 odchod 7:35 zo zastávky Molecova smer Pri Kríži
7789+7790 odchod 11:36 zo zastávky Horné Krčace smer ŽST NM
Re #107019 Johny
7809+7810 odchod cca 7:30 zo zastávky Karlova Ves smer Pri Kríži
7833+7834 odchod 11:34 zo zastávky Karlova Ves smer Šafárikovo námestie
O 18:23 videny 1409 na Razusovom nabrezi ist s poruchou vozidla. Nevyzeral dobre, akoby mal prehnutu cast v klbe a mierne naklonenu prednu cast do pravej strany. Ale isiel po vlastnych. Dufam, ze to nebola jeho posledna jazda.
Na Maximiliána Hella je na oboch zastávkach rovnaký cestovný poriadok pre 78-ku. Chybný je smerom na Čiližskú. Zaregistrovala to jedna cestujúca, ktorá behala z jednej zastávky na druhú a nevedela, z ktorej sa vlastne má vydať na Šípovú.
na !32 su vymenene sluzby - poobedny diel 32/5 a 32/7 , na 32/6 ( + poobedny skolak 17 ) kde byvali stale Solarisy 1201 a 1218 uz su TEDOMY - hadam to mam zistene spravne ?
dnes 32/7 1218 a 32/5 1213 , 1201 na 88/x
95/3 a 4861 ma zrejme zle naprogramovane vnutorne BUSE. Vobec neukazuje linku, smer, pasmo ani cas. Nonstop ukazuje iba konecnu zastavku, aj to bez piktogramu zastavky. A co sa tyka jazdnej techniky vodica ? Vsetko by bolo OK, ak by aj prejazdy zakrutami aj co i len mierne a obiehania prekazky boli s citom a mensou rychlostou. Ludia brblali celou cestou, problem bol udrzat seba sameho v horizontalnej polohe aj napriek pevneho drzania sa oboma rukami za madla. Este vacsi problem bol udrzat detsky kocik vo vyhradenom priestore. Ak bude mat dany vodic zranenie vo vozidle, alebo mu pri pade niekto urve OCL, nech sa potom necuduje
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PVo