Zo včera:
99 – 8211/.. (16:10 hálova►ovs)
a už mala vpredu aj nejaký popísaný papier
Re #106228 no.ev.di.: včera som išiel v poloprázdnej 83ke sore, klíma pustená, takže také strašné parenisko ako v SU to nebolo, ale zase keď na teba svieti cez to sklo, je aj tak dosť teplo, potom v mbcc v dosť plnej 94ke bola pustená tiež a to bolo cítiť podstatne viac...
Re #106236 richi78: ? ešte im nestačilo? hlavne, že na kĺbové busy nie sú peniaze...
Re #106239 eMDi: až na taký drobný detail, že sory 48xx klímu tuším nemajú
viezol som sa uz deviatimi roznymi vozmi SOR 18 NB (rozumej z deviatich ani jedno sa opakujuce cislo voza) z roznych vozovni (18xx, 28xx, 48xx) aj opakovane, problem s klimou nebol a teplotou tiez nie, zalezi ako to sofer pusti (priloz ruku k fukaru), podstatne pre mna bolo, ze teplota bola aspon o 5-8 stupnov nizsia, ako vonku a prijemne ma to ovievalo, aj ked je pravda, ze to nie je sranda, ak to fuka direkt do oci, ale inak spokojnost, ak nejaky mantak neotvori 3 okna, aj ked mu jasne vysvetlis, ako to funguje a ako mu odporucam sadnut a pritom o zastavku dalej vystupi ... ?
No ja som sa raz viezol v jednej SORke, v ktorej bolo citeľne chladnejšie ako vonku, takže to, že tá, ktorou si išiel nebola dostatočne vychladená mohlo byť spôsobené tým, že buď boli otvorené okná, alebo bola pustená na slabši stupeň. Klimatizácia v SORkách je oničom. Fúka to rovno na ľudí a zrejme aj na šoféra, preto ju možno niektorí ani nepoužívajú. Ja ako šofér by som si totiž rozhodne nenechal na seba fúkať celý deň studený vzduch.
Problém klimatizácie SOR-iek je ten, že DPB si objednal klimatizáciu do SOR-iek, ktorá nie je vhodná pre daný typ. Pre autobusy mestskej dopravy odporúča výkonnejší = drahší model, ale na to DPB asi nemalo peniaze... Veď si len stačí porovnať veľkosť jednotiek na MBCC a SOR-ke a je jasné, že to nemá šancu uchladiť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jadran