V mene Riska1 si dovolim odpisat, tato udalost je zaevidovana vo vlakopise a caka sa na reakciu prislusnych miest!
A este jedna vec: po vcerajsku som sklamany z pristupu niektorych dispecerov este viac, mali by si akosi uvedomit, ze oni su tu pre cestujucich a pre vodicov, nie opacne! Cest vynimkam samozrejme
- 59/1 - 2642 bol v rannej špičke na linke, poobede ho muselo niečo vymeniť, lebo 2642 bol poobede na linke 61/7
- 59/3 - ZV 2614 po 8 hod. hradil linku, poobede ho vymenil 2641
- 61/7 - 2650 bol v rannej špičke na linke, poobede ho vymenil 2642
- 84/4 - 4834 poobede/večer vypadol, nahradil ho 4838
- 93/6 - ZV 4849 po 7 hod. hradil linku
- 93/7 - 4223 po 18 hod. vypadol, kvôli dopravnej nehode, trolejbus mu odrazil spätné zrkadlo
- 94/5 - ZV 4849 po 14 hod. hradil linku, neskôr ho vymenil 4903
: V sekunde by som tohto dispecera riesil cez jeho nadriadeneho, ako je mozne ze clovek na riadiacej funkcii nepozna zakladne body prepravneho poriadku... V poslednej dobe sa z hora hlasia velmi inteligentne napady. Jeden splech co vznikol cez vikend... 4905-N95 nebudem radsej rozvadzat poviem len dany problem, nastala vymena vozidla a vodic bol doslovne nahaňaný dispecermi na nerealny odchod 3,30 zo stanice a ked prisiel na stanicu bol "ZXEBANY cez vysielacku" ze preco prisiel tak neskoro a preco nesiel z vozovne Petrzalka na Hlavnu stanicu cez DOLNOZEMSKU CESTU a Most Apollo a mesto?!... kde nie su ziadne semafory zapnute!!!! vraj by tam dosiel rychlejsie ako cez Panonsku rovno do mesta... obcas sa zastavuje mozog nad uvazovanim nadriadenych, ono je pekne si vyhladat nieco niekde na googlemaps a robit teoretickeho machra a ine je sadnut si za volant a ist kluckovat podla jeho predstav... a ako pikoska na zaver, na zamyslenie stalo aj to kde v Petrzalke su semafory rano na Panonskej zapnute, niekto ma prehlad je to vidno... ?
39/2-minimalne od 6.30 h. isiel ZV 8211, ktory este hradil aj odchod 11.07 h. zo Suhvezdnej; neskor sa na linku napojil autobus 1633
50/4-2623 v priebehu popoludnia vypadol, neskor ho nahradil 2615
50/5-2613 v priebehu popoludnia vypadol, neskor ho nahradil 2635
50/6-2616 okolo 8.20 h. vypadol pre poruchu vozidla (pri jazde smer OD @), voz odisiel po svojich do vozovne; spoj od 8.55 h. do 10.35 h. bez ZV a neskor sa napojil 2350
50/8-2617 okolo 16. h. vypadol, minimalne od 16.25 h. ho nahradil 2364
61/1-2652 okolo 8. h. vypadol pre poruchu vozidla, od 8.30 h. ho nahradil ZV 4835 a napokon od 10.50 h. voz 2609 (rano ako ZV, po napajani sa uz bol na poradi)
61/7-2650 do popoludnajsej spicky bol vymeneny za 26xx (zelenozlty, medzi 2631-45)
75/2-nezisteny voz v rannych hodinach vypadol, od 8.40 h. do konca ranneho dielu isiel 2400 (zeby ZV?), poobede sa napojil 2813
78/1-nezisteny voz pocas dna vypadol, neskor ho nahradil 2616
78/10-2814 od 17.19 h. nepremaval pre poruchu vozidla, nahradil ho az do konca sluzby ZV 8214
196/1-2812 do popoludnajsej spicky bol vymeneny za 2842
196/3-2414 do popoludnajsej spicky bol vymeneny za 2614 (zo zalohy)
196/4-2820 poobede bud vypadol alebo bol do popoludnajsej spicky vymeneny za autobus 2622
Nenapadlo ešte nikoho z DPB aby odklonili linky 23,25,26 a 92 v úseku Jána Jonáša - cesta do DNV? Namiesto toho aby bola L25 expresná tak cesta trvala o 15 dlhšie, rovnaké meškania naberali aj L23,26 a 92. Mám na mysli obchádzkovú trasu cez komunikáciu pred DNV, ktorá ide popri železničnej trati.
martin15:To je nejaká blbosť lebo ja som dnes šiel s 4509 na linke 80. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Johny D