39/2-minimalne od 6.30 h. isiel ZV 8211, ktory este hradil aj odchod 11.07 h. zo Suhvezdnej; neskor sa na linku napojil autobus 1633
50/4-2623 v priebehu popoludnia vypadol, neskor ho nahradil 2615
50/5-2613 v priebehu popoludnia vypadol, neskor ho nahradil 2635
50/6-2616 okolo 8.20 h. vypadol pre poruchu vozidla (pri jazde smer OD @), voz odisiel po svojich do vozovne; spoj od 8.55 h. do 10.35 h. bez ZV a neskor sa napojil 2350
50/8-2617 okolo 16. h. vypadol, minimalne od 16.25 h. ho nahradil 2364
61/1-2652 okolo 8. h. vypadol pre poruchu vozidla, od 8.30 h. ho nahradil ZV 4835 a napokon od 10.50 h. voz 2609 (rano ako ZV, po napajani sa uz bol na poradi)
61/7-2650 do popoludnajsej spicky bol vymeneny za 26xx (zelenozlty, medzi 2631-45)
75/2-nezisteny voz v rannych hodinach vypadol, od 8.40 h. do konca ranneho dielu isiel 2400 (zeby ZV?), poobede sa napojil 2813
78/1-nezisteny voz pocas dna vypadol, neskor ho nahradil 2616
78/10-2814 od 17.19 h. nepremaval pre poruchu vozidla, nahradil ho az do konca sluzby ZV 8214
196/1-2812 do popoludnajsej spicky bol vymeneny za 2842
196/3-2414 do popoludnajsej spicky bol vymeneny za 2614 (zo zalohy)
196/4-2820 poobede bud vypadol alebo bol do popoludnajsej spicky vymeneny za autobus 2622
Nenapadlo ešte nikoho z DPB aby odklonili linky 23,25,26 a 92 v úseku Jána Jonáša - cesta do DNV? Namiesto toho aby bola L25 expresná tak cesta trvala o 15 dlhšie, rovnaké meškania naberali aj L23,26 a 92. Mám na mysli obchádzkovú trasu cez komunikáciu pred DNV, ktorá ide popri železničnej trati.
Pozri sa, tak ako to vyvolalo rozhorcenie u Teba, rovnako rozhorceny som bol aj ja, aj ostatni kolegovia. Ale nepomozeme si. Pokym dispeceri budu zaujimat taketo stanovisko a nebudu sa stazovat voci tomu cestujuci, tak s tym nic neurobime.
Asi Ti to príde divné, ale hej. Mňa lákajú všetky vozy, čo sú niečím zvláštne, čiže aj 1414. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
peto1622
84-4860/3, 4865/4, 4222/7
88-1220/1, 1222/2, 1219/4, 1212/5, 1209/7
ine:
41-3520, 3526
147-1903
203-6261/1, 6257/2
207-6287/7