Do 26. 7. premávala linka X6 v takej trase, aká je nahratá v palubákoch, teda z Krížnej odbočili na Vazovovu, z Vazovovej na Radlinského, z Radlinského na Legionársku a z Legionárskej na Krížnu. Kvôli rekonštrukcii prejazdu na križovatke Krížnej, Vajnorskej, Legionárskej a Karadžičovej sa však nedá odbočiť z Karadžičovej na Krížnu, preto od 27. 7. do 11. 8. robí linka X6 (a taktiež linka X14) tú slučku naopak. Ak to na transparentoch ukazuje pôvodnú trasu, zrejme sa niekto kompetentný neunúval preprogramovať to.
Bohvie,či mi dakto z "kompetentnych" odpovie,čo to ako chaoticky chodia tie X6..
Z Vazovovej im po transparentoch sa vo voze listujú zastávky v poradí Vazovova,Rač.Mýto,T.Mýto.. a naspäť zo ŽST.by mali ísť cez Legionársku a zaujímavé,že chodia úplne naopak.. Autobus z Vazovovej nejde cez Račko,ale hneď na Legionársku..?
Pretože aj vodiči príslušných prípojov dávajú informácie,že tie X6 stoja od Vazovky smerom na ŽST..,TAM,kde stoja električky smerom do Rače,čo však je ale ÚPLNá HLÚPOSŤ,pretože stoja ako,ked sa ide z Vazovky smerom na Ružinov,či Zlaté p...
Navyše podnik je už asi tak biedny,že po viacerých zastávkach nie sú označenia výlukových autobusov,ako "X6",ale "6X" a ešte aj inými bludmi.. ?
On myslel že obiehajú podľa grafikonu na konečnej - pod mostom.. lebo cez pázdniny chodia tak že spravia tušim 3 kolá posebe a potom 30 min pauza... teda fyzicky pod mostmo vždy jeden solaris prestávkuje a keď potom dojde ďalší ten hneď aj ide...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo