Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: IBBI #168359:
Budeš si musieť zvyknúť, než príde hyperloop.
Reakcia na: danlo #168360:
To je kedy v pláne?
Reakcia na: gejza #168356:
opacnym smerom sa autobusy 204 otacaju na Hlavnej stanici (prestup na hrane na Trnavskom na trolejbusy 204) alebo cez Legionarsku a Racko?
Reakcia na: Kotlár #168358:
Spustenie odpoctu pre chodcov je podmienkou pre znovuspustenie guliciek. Odpocet sa spusti spolu so zrusenim praveho odbocenia zo Sancovej do Race (zvacsenie priestoru pre chodcov)
Reakcia na: S499.1023 #168350:
Presne toto si ale myslim aj ja - ze v 21. storoci uz kamiony nepatria na cesty. A to sa mi trucky vzdy pacili! Ved komu z nas nie. Ale je to len sama zloba! Ides po dialnici a v kuse mas nejaky kamion. Furt ich musis predbiehat. A nedajboze ze nejaky z nich sa rozhodne predbehnut kolegu - na 5 minut o zabavu postarane. Ved nech sa zacnu robit trucky buducnosti ako Steinwinter (brat s nadsazkou 😃 ), co pojdu 150kmh a OK. Ale takto je to vlastne jedna suvisla prekazka v pravom pruhu. Neviem ako toto riesit, ale kamiony v podobe v akych ich pozname patria do minulosti.
Reakcia na: Jadran #168357:
Osobne dúfam že na tom Račku to znova spustia, pretože zrušiť to pre jednu nehodu bol teda nápad. Tie číselníky pre chodcov na Račianskom mýte ale tiež nevedia nejak spustiť..
Namontované to tam bolo už síce dlhšie, ale minimálne včera už naplno fungoval "guličkový semafor" osobitne pre vozidlá v BUS pruhu na Štefánikovej pred zastávkou SAV smer stanica/Pražská. 🙂
Prajeme mu veľa úspechov a dúfame, že jeho osud nebude podobný tomu na Račianskom mýte.
Reakcia na: 3pa3ck3 #168355:
na Trnavskom dnes po 10:00 chlapík v reflexnej veste slušne upozorňoval cestujúcich linky 204 (smer Rádiová), že spoj sa otáča na Jelačičovej a z Trnavského pôjde náhradný bus na Trnávku. Na tabuli bežala info o presmerovaní liniek 53, 63 a 96 cez Bojnickú, Vajnorskú a Tomášikovu ako aj o skrátení 204 po Jelačičku - z môjho pohľadu dobré zvládnutá situácia 👍
Reakcia na: MatejBA #168346:
to je cena za lacne tovary... vlakom sa JIT robi velmi tazko, davno su prec casy ked raz za mesiac prisiel vlak s dielmi ktore sa najprv vylozili do skladu a potom sa pomaly vozili k vyrobnej linke, s hotovym tovarom to iste, z kamionu na liknu, z linky na kamion a sup prec aby nezavadzal
Reakcia na: si #168348:
To sú také detské predstavy.
Reakcia na: MatejBA #168346:
No a to si predstav, že do takej Dunajskej Stredy príde vlakov s tovarom pre 40 - 50 kamiónov desať denne.
Reakcia na: si #168341:
Na rozdiel od väčšiny z vás ma železničné cargo živí a možno práve preto by som sa neodvážil bez tisicov doplňujúcich podmienok povedať "nákladná doprava patrí na železnicu" . To je rovnaký blud ako "Z Muráňa do Slavošoviec jedine vlakom" .
Reakcia na: si #168348:
Ono praveze kamiony pokial viem najviac zeru, ked musia behat po meste (rozjazdy a brzdenia s nakladom), takze velka vyhra to nebude.

Ale mozno by na to mohli ist dotacie - dotacia pre podnik, ktora si necha postavit vlecku do arealu a bude preukazatelne vyuzivat na import/export produktov 🙂 Velkym problemom ale je, ze Cargo je snad este horsie na tom ako ZSSK, kedze nan sa uplne kasle a je ako od macochy.
Reakcia na: MatejBA #168346:
nie, nie je spasonosna bez zmeny, ale nie je tak davno doba ked si mal do kazdej vacsej ci mensej "rite" aj funkcnu zeleznicnu vlecku
co sa tyka prevadzky na zeleznici, oproti sucasnemu stavu by to zmeny chcelo (jednak operativnost a jednak aj rychlost prepravy), avsak to nie je naklad nieco co by sa zmenit nedalo (aj ked vela toho co sa udialo za poslednych 30 rokov v mnohom situaciu na zeleznici aj zhorsilo - lokalne trate su viac-menej len latane a ak sa robi rekonstrukcia (ako napriklad na trati 120 ba-za) tak to v nasom prevedeni este vedie aj k znizeniu priepustnosti ...

PS: moja predstava v sucasnom stave je ze nalozis kamionove navesy na vozne a vzdy v uzlovych staniciach kde by sa robila nakladka/vykladka by si pre to len dosli s tahacom
PS2: 20-30-40-50 kamionov z rendezu k obchdom v BA je stale to mensie zlo ako ked tych 20-30-40-50 kamionov pride k tym obchodom z vacsej dialky.... nehovoriac o tom ze "nakladacie" rampy su aj v BA na viacerych staniciach (a ked nie su snad to nie je az tak komplikovane dobudovat na jednu kolaj, aj ked viem, zeleznica....), takze to nepotrebujes koncentrovat vsetko na rendez
Reakcia na: si #168341:
Želeničné cargo opäť preberá výkony v medzinárodnej preprave, avšak na národnej úrovni sa naozaj oplatia viac nákladné autá, nehovoriac o cieľovej dodávke - rozvážaní napr. po dorazení kontajnerového vlaku.
Reakcia na: si #168341:
Problem je, ze zeleznica nie je spasonosna bez zmeny. Su tam nejake terminy a kvoli "3 kamionom" nevypravia cely vlak. A kazde zdrzanie je strata pre firmu. Ak potrebujes nieco poslat napriklad Kosice - Senec a nakladny vlak pojde trebars aj o den neskor ako potrebujes, automaticky je kamion lepsia volba.

Ako by si napriklad zasoboval obchody kamionmi? Vies si predstavit tu dopravnu zpachu, kebyze ti na BA Vychodne pride vlak s tovarom pre 20-30-40-50 kamionov pre Bratislavu? A to sa bavime len o 1 vlaku. Do takeho vacsieho obchodu ide kamionov aj niekolko denne.
Reakcia na: gejza #168344:
Presne tak si to viem predstaviť aj ja. Nech tam ráno nabehnú, zablokujú cesty a zabránia vstupu tej každodennej automobilovej invázie do mesta, pretože verejná doprava fungovať musí a zároveň nebudú preplnené cesty, lebo SC, DS, GA, TT, PK budú pekne v zástupe čakať za kamiónmi. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.