Zrejme ako jeden z dôsledkov poobedňajšieho trolejbusového výpadku na Gagarinke a následnej aj Mierovej išiel cez Hraničnú smer šulekova o 17:34 ZV 4117.
Podľa DS tam je nehoda kamióna a smetiarskeho auta, kolóny sú už od Auparku, ale teraz aktuálne už je úsek čiastočne sprejazdnený, predtým nebol vôbec prejazdný.
trošku Ťa opravím - tie 27Tr sú pre Ústí nad Labem, Opava má objednaných 7ks 26Tr namiesto zhorených vozov pri požiari minulý rok, v Opave nie je a ani nikdy nebol žiaden kĺbák, podobne ako napr. v Jihlave a Pardubiciach, ale inak máš samozrejme pravdu, som strašne zvedavý, ako budú fungovať 30Tr a 31Tr po zopár rokoch prevádzky na bratislavských cestách a pri kvalite bratislavskej údržby(aj keď ju má robiť Škodovka) ?
ja len rozmýšlam, ako to robia iné mestá - Prešov, Bystrica, Žilina, Nitra - že dokážu obmenu vozového parku robiť priebežne(Košice sú trochu iný prípad - jednorazová obmena cez úver), keď majú výrazne menšie rozpočty, že by to bolo tým, že hospodária podstatne lepšie ako DPB, že nevyhadzujú prachy von oknom spriazneným firmám? ešte že sa podarilo presunúť financie z filiálky na petržalskú električku, obnovu starého mosta a nákup nových električiek a trolejbusov, lebo bez toho by elektrickej trakcii onedlho zvonil umieráčik (trolejbusom na 100%, u električiek by agónia trvala asi trochu dlhšie)... ?
Co sa cudujes ked DPB objednalo zmatky ? Ci uz 25 Tr, alebo 1.seria NB18 . Bol dnes clanok,ze OPAVA objednala Skoda 27 Tr SOLARIS so strednou hnanou napravou pre kopcovite tereny v meste. Tymto sa mala inspirovat aj BA.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.