1.ranné spoje električiek po KV-Dubr radiále nepremávali. Dôvod neviem.
X5 bola zavedená až cca o trištvrte na 5, pričom 1.autobus bol ZV 1107.
Pochvala vodičovi, vyblikával čakajúcim cestujúcim na zastávkach električiek a každého zobral.
Ten semafór je tam kvôli autám z/do garáže. Akurát že som tam automobilistov ešte nevidel čakať na zelenú - kašlú na to a chodia na červenú! Škoda investícíí - a to je tam iba kvôli nim...
Neviem ci sa to tu uz preberalo ale naco je namontovany semafor pre elektricky pri vjazde do tunela v smere od kapucinskej? Medzi kapucinskou a pko je takto trojo svetiel a 5 min jazda podla cp trva aj 8 az 9 min medzi tymito zastavkami. Len to spomaluje dopravu. Zrejme to bude suvisiet s hlucnostou elektriciek pri prejazde tunelom lebo ked jedna isla v tun sm na kapuc ja som stal pred semaforom v sm do tunela na Skalnej......lepsie by bolo asi opravit trat ako spomalovat dopravu ti co mi chcu odpisat ze nie su nato peniaze tak im to usetrim.....dielo je od opravy este v zaruke urcite....zarucna doba na stavby je viac ako 2 roky rokov 5 je to
Keby to nevychádzalo tak sa môže vypraviť L16 v trase Karlovka- Most SNP - Šafko - tunel - Karlovka v preklade s L6. Potom by stačili iba 3ks 30T. ?. Z pod mosta by pobrala L6 s 30T všetkých aj v polovičnom int.