Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: trolejbus6207 #160664:
Iba ráno. Teraz je tam 6826.
Reakcia na: Lukyno87 #160649:
koľko tam vydržala? lebo vo výprave sú po nej dva troloSOR-y...
jednoznačne kombinácia balíky + poháňaná zadná náprava + kopcovitý terén nie je to pravé orechové...

najrozumnejšia varianta je Solaris Trollino 18 AC s dvomi poháňanými nápravami, ktoré jazdia momentálne v Salzburgu(predtým v La Chaux-de-Fonds), otázka je, či sa na takéto vozy nájde politické krytie a peniaze, keď to nevyrába tá správna firma
Reakcia na: S499.1023 #160656:
To neznamená, že sa tam to preťažovanie náprav nijak neprejavuje. Minimálne v Zlíne niektorým 25 Tr (a aj 27 Tr) celkom kvalitne hučia diferenciály. Zrejme však ich dielne vedia tieto problémy riešiť efektívnejšie.
Reakcia na: Viko #160660:
Fujsoru sú predpovedané rovnaké problémy (kvôli nápravám) ako majú 25Tr. Uvidíme po pár rokoch...
Reakcia na: S499.1023 #160657:
Fujsor tam na pár poradiach predsa jazdieva už dnes, bez nejakých závažnejších problémov. Takže neviem, čo tým chcel básnik povedať.
Reakcia na: Petto #160658:
Skús najprv verejne dostupné zdroje, nemusím ťa predsa vodiť za ručičku, či?
Reakcia na: S499.1023 #160656:
No daj v com , aj usti nad labem vozi take baliky jak 33 na Dlhace ? + serpentiny ?
Reakcia na: Viko #160655:
31Tr má tiež len jednu hnaciu nápravu a navyše Fujsor nemôže predsa dopadnúť lepšie ako 25Tr.
Reakcia na: Petto #160654:
Do rovnakého, ak nie väčšieho kopca jazdia 25Tr aj v Ústí nad Labem alebo Zlíne, takže chyba bude niekde inde.
Reakcia na: Petto #160654:
Zaujímavé by mohlo byť nasadenie jednej 25Tr po dobu jedného mesiaca na Dolné hony, spočítanie nákladov na udržanie pojazdnosti na rovine bez APU a následné vyhodnotenie, či sa neoplatí definitívne nechať 25Tr tam a na Dlháče defaultne ťahať na tyči 31Tr.
Reakcia na: Lukyno87 #160653:
Odzaciatku sa vedelo ze 25tr nebudu vdaka jednej naprave vhodne do kopca + permanetne pretazovane v spicke ale budis DPB si mlel svoje + fetiš duobusovej 133 a prejazdov na 32 ci nezratrolejovanej Riviery urobil svoje na tych vozoch . Ak by jazdili na DH tak by vyzerali dnes po technickej stranke urcite lepsie jak teraz.
Ale tak myslím si, že by nebolo na škodu ich vyskúšať na DH. Aspoň by sa ukázalo či by mali také problémy ako majú na DD. Predsa len DD sú v kopcovitom teréne a DH sú na rovine. Neviem, ale za pokus by to stálo.
Reakcia na: Lukyno87 #160649:
to je este vacsie retro hadam ako 6401 v premavke (ak by bol) ?
Reakcia na: Viliam22 #160650:
Nehoda v Sitine.
Nejaký problém na obchvate, pred Sitinou kolona, treba pocitat s meskanim 21 a 92
6705 nám zavítala na Dolné hony na 201/14.
Reakcia na: Trammat #160647:
Čas napojenia sa (18:13) sedel, akurát konečná bola uvedená nesprávne. ?
Reakcia na: Trammat #160646:
Pozeram, ze uz opravene 🙂 Tie casy mi nejako nesedeli veru.
Chlapci co pisete vypravu, ste si isti, ze na 88/2 sa 1217 vratila o 18:13 pod Mostom SNP? Ak ma pamat neklame, tak som s nou isiel 18:30 zo Zaporozskej smerom Most SNP, zrejme bola menena na ASMN 🙂.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.