hmm vodic by rozmyslat nemusel.
by sa mu povedalo kam ma ist a siel by
pochybujem ze najdete vodica, ktory nevie kade chodi 39 alebo 21 alebo nieco podobne..
ak ano, tak existuju napr. skolenia
a urcite by to nevymyslali dispeceri... zabudli by na polku spojov a zvysila by sa im sspotreba cigariet... skor nejaky system.. tak chlapi, zacnite kodit soft
Mozno keby to moc chcelo a dobre by sa to premyslelo (teraz nehovorim len o linkach 31,39, ale vobec (napr. aj ta 74 a 93, martiner)) tak by prejazdy aj nieco priniesli. Uspora vodicov, vozov, kilometrov = pohonnych hmot a tak dalej. Ale na druhej strane to ma dve velmi velke nevyhody:
1.) dost blbe, ked vodic po kazdom dojazde na konecnu musi rozmyslat kam teraz
2.) dispeceri by sa nad tym museli zamysliet a prijst s niecim rozumnym.
Ale zas, mozno tie prejazdy medzi 31 a 39 ukazu, ci by sa to dalo pouzit aj realne vo vacsom mnozstve.
FRENKY:Tak uz som tu!To ja som pisal o linke c.5.Ten vodic mal oznamit o situacii s vyhybkami,ze zamrzli,a ze ide inym smerom.A nie vozit nas kade tade.
trosku som dedukoval aj ja, ale stale mi nedoslo ci to ma aj iny vyznam ako znizenie prestojov a jalovych kilometrov. Zeby nejaky experiment??
By mohlo byt zabavne.. dojde na stanicu 74-ka a odide ako 93-ka.
Podla toho co som tak narychlo vydedukoval z CP spoje 39/1 - 39/9 (okrem 39/6 ktora jazdi vecer) robia kazde druhe kolo 31/1 - 31/9....okrem toho este v spicke jazdi 31/10,11,12....po 18.30 prejdu 39/3,4,7 az do konca sluzby na 31/3,4,7.
dakto sem pisal,ze 10.1.2003 si vodic na linke 5 jazdil kade sa mu xcelo> on si urcite svojvolne nezmenil trasu,ale pokial ja viem tak sa jazdilo tak ako boli nastavene vyhybky. Btw d3k0 je to SUPER!!!
Si: Mozno nie, ale da sa to vykurit tak, ze aj v rozopnutje bunde mi hic je. S otvaranim vsetkych dveri na kazdej zastavke.
Navyse, ak si si nevsimol, nechcel som, aby sa nekurilo vobec, ale aby sa kurilo rozumne, nie ako v saune.
Kockac: s vynimkou vozidiel v ktorych sa pouziva dopytove otvaranie dveri (a nie je velka vymena ludi na zastavkach) v ziadnom z vozidiel nehrozi aby si ich vykuril tak, zeby si mohol zo soku medzi vonkajsou a vnutornou teplotou ochoriet... A osobne radsej budem riskovat chorobu zo soku z velkej teploty (a nic mi nebrani sa vo vnutri rozopnut a pod), ako primrznute nohy k podlahe a ruky k tyciam :-)))
Asi pred pol hodinou:
-zo stanice nejaka T3-ojka (s ludmi), zadne spriahandlo vyondene do uhla asi 30 stupnov od normalu
-o chvilku na som videl TAM z linky 33 (por.c. ani e.c. neviem), ako sa vlecie(doslova) na most snp smer hodzovo (asi urcite do vozovne)
-btw. skoda ze nesnezi trosku viac bola by haluz
Ad volania na dispecing: Nevidim dovod, preco nezavolat. Ja som sice volal len raz a aj to omylom (myslel som si, ze ide bus, co nesiel a hned som mu vynadal) a dispecer bol na mna (relativne) mily. A mozno mne to uz nepomoze, ale (pokial dispecer spravi svoju pracu) aspon tym ostatnym... A ked zavola niekto iny, mozno pomoze mne.
Ad kurenie: Ja osobne nesuhlasim s prilisnym kurenim. Netvrdim, ze by malo byt vo voze -10 C, ale ak je velky rozdiel medzi vnutornou a vonkajsou teplotou, nie je to zdrave, clovek si moze uhnat nejaku anginu ci co. Vsetkoho s mierou...