Co som dnes rano nevidel...3xT3 Pravdepodobne solo vozen mal poruchu, mal dole zberac a tahala ho suprava 2xT3 Vcera aj dnes som tymto vlastne videl solo vozne T3 a kdesi v NC pisali ze nemaju uz jazdit alebo islo o ZV?
9. jul:
- 3604 po 6. h. ako ZV na linke 35/1, neskor ho nahradil 3501
- 2944 od 7:40 h. docasne vypadol na linke 83/6 ( 7:52 h. odchod do vozovne ), neskor ho nahradil ZV 2620
- 7821-22 o cca 8:20 h. vypadol pre poruchu na linke 1/5 ( cestujuci si museli vystupit niekde v useku Iuventa - Alexyho ), neskor ho nahradil ZV 7826 a napokon 7745-46
- 2812 okolo 9. h. vypadol na linke 83/3, neskor ho nahradil ZV 2212, ale iba docasne !!! a napokon 2825 ( predtym na 83/11 )
- 2212 ako ZV vypadol na linke 83/3 pre poruchu od 10:16 h. ( odstaveny na konecnej Pri krizi )
- 2820 v rannej spicke premaval na linke 83/10, popoludni ho nahradil 2514 ( rano na 83/12 )
- 3501 vypadol okolo 15. h. na linke 35/1, neskor ho nahradil ZV 3604 a napokon 3505
- 7909-10 o 15:32 h. vypadol pre poruchu na linke 5/3 ( cestujuci si museli vystupit na Saratovskej ulici, este pred zastavkou Drobneho ), neskor ho nahradil 7931-32
- 2304 okolo 17:15 h. vypadol na linke 34/2 a tak posledne kolo bolo bez nahrady
linka 21 od frenkyho :
- 3604 ako ZV na linke 21/2 od 13:30 h., od 15:40 h. ho nahradil 1509
Podla poradia:
21: 1212, 1509n, 1307, 1213, N 1818, 1305, 1919, 1512, S 1208, 1908, 1218, 1916, 1901, 1408, R /15- ?? M: ZV 3604/2
50 ( nieco ): 3600, 3601, 3605, 3613, 3615, 3627, 3628, 3185
Ja som si myslel ze uz kazdy vie co aka tabulka tak som to radsej nerozpisoval... PePan mal dnes 7110 na 3 a Beverly este stale jazdi-dnes na 11. Tomas> S tou 3604 som isiel hodne davno predtym nez si napisal tu poruchu 2601, cize to moze byt ono.
No prinajmensom je dlhsi ako Ik280. Platnove dvere maju aj napr. kosicke Ik280 alebo tallinnske Ik280T a samozrejme aj budapestianske. Podobne aj Ik263 je dlhsi ako Ik260.
Andy: no čo som si mojím NEtechnickýcm pohľadom všimol, čiže voľným okom, iné rozloženie sedadiel, trochu viac miesta na nohy (hlavne pri prvých dverách) a vzadu nie sú dvere a hned koniec karosérie, ale je tam taký priestor kam sa vopchá jeden tučnejší či dvaja chudší ľudia. Keď prišli mali na držadlách zavesené také ďalšie z koženky, mali silnejší motor (tak sa mi zdá), popri schodoch majú taký ten kryt so sklom ako v I400. A majú neonové osvetlenie vo voze zatiaľ čo I280 majú žiarovkové a samozrejme dvere, ktoré sa príšerne pomaly otvárali, teraz je to trochu lepšie. Niektoré veci mohli byť dané po reko v BB a mýlia sa mi so skutočným stavom od výroby.
Mnou zmienovana tabulka: Jedna sa zrejme o opacnu stranu tej standardnej tabulky, ktora je vsak CIERNA a vodic na nu nejako spravil zelene bodky a vyzera to dost realne ako BUSE. Videl som to ale az od zadnych dveri.
No COLOR ju myslel, akurat, ze zvnutra. Tam ju ma akoby transparentne. Cize ma tam cierny podklad a na tom zeleno vybodkovane "ZALOZNE VOZIDLO" uz som to videl aj ja, len v inom ZV. Dokonca mam taky matny pocit, ze aj stara dobra 1107 mala podobnu.
Doplnim k #10070, na 93/8 je opat 4833, zvlastne.
Re #10076 COLOR: aku tabulku mas na mysli, tu siroku bielu s cervenym textom? ved tu ma vacsina zalozakov, nie? akurat som ju este nevidel na ZV, ktore maju tabulky X s kriedou.
Ja som z Budapesti taky zly dojem rozhodne nemal. Akurat vsetko bolo strasne prepchate. Vazne si videl Ik283T? Lebo co som studoval Ikarusacke trolejbusy, tak Ik283T maju iba v Moskve a aj tie prestavali z busov...
1. Ten bus je RÁBA, ten podnik vyrába aj preslávené nápravy na velku cast vozidiel v BA. Je to z Madarska.
2. Aky ma prosim ta zvuk ten trolejbus Ikarus 283T? Neviem si to predstavit co sa tyka zvuku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.