Andy, daj mi prosim ta na Teba cislo, najblizsie, ked sa ma mnou bude nejaka gorila snazit pozametat vozidlo, tak ta zavolam na miesto, aby si od neho vypytal jeho cislo preukazu ?
Inak, cislo na dispecing je 5950 5950? Ja si pamatam este aj nejake cislo 5950 5555...
Ja mam riadnu elektricenku, mna sa to netyka - mna len zaujimalo, ci sa oznacovace zablokuju ned po prilozeni kluca, alebo az po nejakom case. Triky s podavanim klucov zvonka poznam... Ale naozaj sa mi minule (jesen/03) stalo, ze revizor chytil pani, ktora mala tasky v ruke a nebola taka priebojna, aby sa dostala v nim urcenom case k oznacovacu, ale lsitok drzala, prisla k oznacovacu (nikto este nevedel, ze su tam revizori), strcila ho dovnutra a nic... Tak ho tam pchala, pribehol k nej revizor, ktory jej oznamil, ze je to marne, ze na to mala mysliet skor. Ja som sa jej zastal, ale ten chumaj ma zacal sacat na sedadlo a vykrikovat na cely trolejbus, ze ci chcem na p..u... ?
BTW ked si nestihnu oznacit do tych 15 sekund ten listok, tak to revizori toleruju, ale ak to "nestihli" preto, lebo este nejaku tu minutu chceli pockat, tak revizori nebyvaju velmi priatelski. A tak to ma byt.
Revizor kedykolvek prilozi kluc k palubnemu pocitacu, ten zaznamena, ze tam revizor je a 15 sekund po zatvoreni dveri ich palubny pocitac automaticky zablokuje.
ad Revizori. Ako funguje ten system s revizormi? Zaujima ma konkretne to, ze revizori obycajne nastupia do vozidla, pridu k vodicovi a tam na jeho palubny pocitac prilozia elektronicky kluc. Znamena to, ze od momentu, odkedy prilozi elektronicky kluc na palubny pocitac su zablokovane oznacovace? Ak ano, tak to je potom dobre svinstvo - par razy som bol svedkom toho, ako si ludia nestihli, nie ze nechceli, ale nestihli oznacit listok a museli platit pokutu. Navyse sa mi mari nieco o oznaceni listka do tridsiatich sekund od nastupu do vozidla - mam pravdu, alebo sa mylim?
To vobec nie je privela, ale kym v DPB budu pracovat ludia, ktori ti na toto odpovedia , ze cestujuci by tolko informacii nepostrehli, tak sa to nezlepsi.
Proste hlasic by mal hlasit MINIMALNE
- normalnou hlasitostou od 0:00 do 24:00 po zastaveni na zastavke "Zastavka *****, nasleduje ***** (na znamenie)" a nie ze do 20:00 to ide po tichu a od 20:00 hyperpotichu. Navyse LEPSIE je ked sa cestujuci dalsiu zastavku dozvie uz na predchadzajucej zastavke ako az po robehnuti vozidla.
- prechod hranice tarifnych pasiem
- revizora
- VYLUKY - HLASIT INFORMACIE, nie vypnut hlasenie
Proste neviem pochopit, preco DPB nedokaze spravit PORIADNE hlasenie zastavok, ked uz vlastni 50 hlasicov. Kedze jeden stoji zhruba 25 000, tak 50 x 25 000 = 1 250 000 Sk. Takze DPB presral uz vyse miliona na hlasicoch, ktore nevedia PORIADNE a niektore VOBEC spojazdnit. To iste informacne tabule, ktore sice trochu funguju, ale teda ten software by si zasluzil nejaku novu verziu. O tom by tiez mohli dat clanok do BN alebo niekde tak...
Re COLOR, Andy a hlasenie: Uplne jednoducho - proste existuje viacero verzii vyhlasovania, zacina mi to pripadat tak, ze kazda prevadzka ma vlastnu
Color: Ak db zastavok nie je nahrata, urcite to namiesto kazdej z nich nehlasi slovo "zastavka", ale zasadne vzdy len ticho - prazdny wav
Ale aspon som sa dobre nasmial na tom, akymi vsetkymi sposobmi sa da to hlasenie zastavok sprznit
No ved - ak nie je db zastavok, tak hlasi len Nasleduje pricom =zastavka.
Ak ale je db zastavok nahrata, tak kod Nasleduje znamena Nasleduje ***.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.