Reakcia na: ufo #167729:
To máš pravdu, ideálne mimoúrovňové skrz rozsha dopravy jak na trati tak na ceste. Problém u tvojho popisovaného je, že používa krycie návestidlá, čo tu príliš praktický význam nemá. Tu by musela byť keď tak CSS ktorá bude aktívna skôr ako bude aktívne priecestie - teda zastavením áut začne vyprázdňovať priecestie skôr než sa samo aktivuje. Lenže to si reálne neviem predstaviť pri odchode z NM (od UNS je miesta dost, napriklad CSS sa aktivuje sucasne s priecestím pri Astronomickej, resp od krycieho návestidla na Letisko), ale od stanice by sa muselo ručne spúšťať - čo však môže mať skrz rôzne doby pobytu vlakov (od prechodu po stojaci, rôzne rýchlosti) veľmi neblahý vplyv na IAD (a vlastne aj MHD ktorá tam ostane s ňou trčať). Fakt je, že najlepšie by bolo to začať riešiť natrvalo mimoúrovňovo - zapušťať cestu od cintorína aj od súhvezdnej k priecestiu, krháč pod zemou, podliezť trať a nazad hore. Nakoľko sú výjazdy zo Slowackého aj z parkobisk blokované, cxa 100m pred priecestim zo všetkých strán cesta sa nijak nedelí - klesnutie a zvýšenie je realizvoateľné (trochu prudšie, ale ide to)