Vôbec Bolt celkovo, je smutné,ze zopar jedincov za volant mi Boltu si myslia ze su králi a potom to takto dopadne. Vôbec sa už nečudujem ked elina si vynucuje prednosť, ked sa pchaju vsade..velakrat nasilu a na držiaku. Dalsia kategória dušu kuriéra, ked zastaví v jazdnom pruhu a vyblokuje vsetko..
Povedal by som podľa fotky, že Bolt išiel po Radlinského v smere z centra a to je hlavná cesta, električka idúca zdola mu dáva prednosť. A zrejme nedala.
Tipujem že odbočoval doľava z Radlinského (v smere od Račianskeho mýta) na Floriánske nám. (k Avionu) alebo sa otáčal o 180° v križovatke. Ani v jednom prípade prednosť nemal.
"každý kto má aspoň skupinu B je vhodný adept na preškolenie a zaučenie na električku" - to je síce pravda, ale nie každý to aj zvládne a vydrží. Napríklad z môjho kurzu nás zostalo sotva 20%. Aj teraz sa stáva, že z 18 hneď 6 odíde už počas kurzu.
Počkaj ešte tak 6-12 mesiacov. Už od konca leta sa vo veľkom prepúšťa a teda nových pracovných miest veľa nevzniká. Ak je hlavne problém s neobsadenými pozíciami električkári, tak každý kto má aspoň skupinu B je vhodný adept na preškolenie a zaučenie na električku.
Predpokladám, že náborový príspevok DPB stále ponúka.
Ale to je to, čo hovorím stále. Kde je nejaká alternatíva? Aj mne tu vyčítali ľudia, keď som sa sťažoval, že keď chodím do práce ráno na 7:00, že mi cesta trvá 70-75 minút a to ešte 3 či 4 km šliapem pešo, inak by mi trvala cesta cca 90 minút, ak by som mal čakať na spoj? Že bikom tých 13km dávam za cca 30 minút? Autom by som to dal ešte rýchlejšie. Cesta MHD po práci domov je o cca 10-15 minút dlhšia. A to idem z Petržalky do širšieho centra. Nič také, že Čunovo - Vajnory, či Devínska a podobne. A sú ľudia, čo ti to šplechnú do tváre, že ak ideš za takej situácie autom, tak si verejný nepriateľ č.1, že máš cestovať MHD.
Ja chápem, že treba aj opravovať trate a modernizovať a že to nejaký čas trvá. Ale proste momentálne ozaj nevidím, čo by ma malo ako človeka presvedčiť, že prečo ak mám rozdiel v čase cesty medzi IAD a VHD 30+ minút, prečo mám ísť VHD? A to nie som fajnovka, čo potrebuje max 5 ročné vozidlo VHD, musím nutne sedieť v tom vozidle. Ak by som aj jazdil autom do práce, tak len na palive ma to ročne vyjde na cca 800€, s výmenou oleja, voda do ostrekovača , nech to je 1000€ (v skutočnosti to je viac, ale len pre príklad). 1000€ a ročne strávim cestovaním do práce cca 225h pri aute vs 263€ pri ročnej električenke a cca 640 hodinách ročne strávených cestovaním. Pre veľa ľudí tá matematika by bola pomerne jednoduchá, ak by ju museli riešiť. Tak isto sa môžeme začať baviť aj o tom, že by som sa rozhodol zmeniť prácu a odsťahovať sa preč, ak by náklady ešte narástli, ako si tu niektorí ľudia dávajú, že zdražiť parkovanie, platiť za vjazd atď. Nebol by som sám a aj firmy by sa mohli rozhodnúť, že proste v Bratislave nevedia zohnať ľudí a presťahujú sa preč. Teda aj odliv peňazí z mesta. Mesto začne postupne vymierať, lebo všetko má svoje hranice.
A kde naberes vozidla, vodicov a peniaze na viac vzkm, ked uz teraz byvaju problemy? Uz teraz je MHD casto preplnena (viz L3) tak ako by si tam narval aj iba 1/3 vodicov z Racianskej?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.