Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 3pa3ck3 #177882:
Bez porušenia predpisov/stavebných úprav nie.

Už sú tam zničené obrubníky, lebo keď prasklo vodovodné potrubie tak tam policajti otáčali všetko.
Reakcia na: 3pa3ck3 #177882:
Kedysi som sa tu na to pýtal a dostal som odpoveď, že sa tam kĺb otočí. Problémom budú ale úzke jazdné pruhy smerom centrum, vlekom by určite zasahoval do stredného pruhu.
Reakcia na: 3pa3ck3 #177882:
V doprave (nie len verejnej) existuje ukazovateľ (admini mi odpustia) hodnota za nasratie cestujúcich. Pozitívnym príkladom je jednolinkový variant, ktorý síce nahneval dosť cestujúcich, ale jeho prednosti sú naozaj nespochybniteľné a akýkoľvek krok späť, by výrazne degradoval úroveň MHD v Bratislave. Negatívnym krokom sú napríklad samoúčelné premenovania zastávok a prečíslovania liniek (tam síce absolútny počet nahnevaných cestujúcich nie je signifikantný, ale v porovnaní s pridanou hodnotou je ten pomer dosť nepriaznivý).

Nepoznám podrobnosti a neviem, či by skrátenie L37 po Lanfranconi ušetrilo vodiča alebo vozidlo (najväčšie náklady sú fixné: plat vodiča a odpisy vozidiel). Ale je potrebné si položiť otázku, čo by si získal. Ok, niečo by si ušetril. Ale na druhej strane by si mal nepohodlné otočenie (nepoznám každé vozidlo, ale vo všeobecnosti má kĺbový autobus polomer otáčania cca 18 m + vlečné krivky), teda delta zvýšenia pravdepodobnosti škodovej udalosti je nenulová, nemáš prestup na hrane a ukrátil by si obyvateľov ZB o množstvo spojení spod Mosta SNP.
Reakcia na: TomJ #177883:
Spravíš linku Riviéra-Šafko (30T)
Reakcia na: 3pa3ck3 #177877:
Lenže to si vyžaduje aj posilnenie električkovej dopravy. Nie, že na Riviére a Lanfranconi pošleme ľudí do plných električiek.
Reakcia na: Ike #177881:
Na križovatke so Žižkovou sa autobus nevytočí (ak by 37 končila na Lanfranconi)?
Reakcia na: Bobinko #177880:
Na NAGLS je teda v hre linka 37 a 29. 37 lepšie netočíš a 29ka, ok. Na druhej strane, ak na riviére neušetrš vodiča, tak si moc nepomôžeš
Reakcia na: Ike #177879:
"Tam, kde jazdia električky, majú byť tieto nosným prvkov verejnej hromadnej dopravy a autobusy sú doplňujúcim prvkom,
pričom majú spravidla slúžiť primárne na „feedovanie“ premávky električiek. Ak autobus jazdí súbežne s električkou v dlhšom
úseku, s veľkou pravdepodobnosťou to naznačuje nie práve vhodnú organizáciu dopravy."
Reakcia na: 3pa3ck3 #177877:
Otázne je, či možno 2 zastávky, ktoré v prípade oboch módov (električky aj autobusu) predstavujú tak jednu šestinu trasy, považovať za súbeh. Ja tvrdím, že nie. Change my mind.
Reakcia na: Mhr1 #177874:
L71 bez bateriek jazdí cez Mlynské nivy a Legionársku
L49 cez Legionársku, Záhradnícku, Svätoplukovu, Prieozskú a Miletičovu
L64 z Trnavského mýta na Hanácku
Reakcia na: Tomsch #177876:
Myslel som to tak, že keď investujem do električiek, tak sa pokúsim upraviť autobusové linky tak, aby s nimi nešli v súbehu, ale fungovali ako prípoje
Reakcia na: 3pa3ck3 #177873:
Skusilo sa to? Zrýchlením busov a/ presunieme časť dopravy z iad a b/ bus stojaci v zápche má väčšie emisie ako bus plynulo jazdiaci.

Reakcia na: Mhr1 #177874:
A ani tých nie je. Čo som stál na Popradskej 20 min. tak išli 2x72 smer centrum a 2x72 smer DH. Ani jedna L71.
Prerušená doprava trolejbusov na X Miletičova x Záhradnícka. Strhnuté závesné lano. Po Záhradníckej sa jazdí s ťažkosťami, po Miletičke len t-busy s baterkami, teda tých pár, čo je dnes na t71.
Reakcia na: si #177872:
Prešlo by to potom ako eurofondový projekt, keď by sa v rámci neho postavila cesta pre nie lokálne bezemisnú dopravu?
Reakcia na: 810zssk #177867:
tak preco to ti *uji z magistratu tak nespravili ? ci to je uz na nich prilis komplikovane a nestaci na to kyblik cervenej farby a par obrubnikov ?
Reakcia na: 810zssk #177867:
To nie je reálne najbližších možno 20 rokov, keďže trať sa nedávno v úseku tunel - riviéra rekonštruovala. Že nikoho nenapadlo urobiť ju prejazdnú pre busy je v súlade so schopnosťou dlhodobého plánovania v slovenskom presporku.
Reakcia na: Ma178rek #177869:
To nema suvis s tym. Na zaciatok by pomohlo aspon pojazdovanie elek.trate od Mostu SNP po Safko. A nova zastavka NLS pre 4,29,50,70 na nabrezi za ostrovcekom/odbocovacim pruhom na Mostovu. No to by chcelo zrejme reko trate+ podlozia.
Reakcia na: Petto #177868:
Bohužiaľ pokiaľ sa nespraví trať pred SND alebo obojsmerne trať na Vajanského nevidím to ružovo...
Reakcia na: Tomsch #177863:
Pokial je taka L29 rano nespolahliva, co aj je,tak vyvstava otazka ci ju rano radsej neskratit po Rivieru. Prip aj v inom casovom obdobi dna.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.