Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BlavakMak #181668:
Tento voz má už pár dní problém s PP, ale ak dobre viem tak sa to doteraz týkalo len jednej kabíny, čiže je možné že už chytila aj druhá strana nejaký ,,vírus,,
Reply on: DueStage #181670:
no v súčasnosti je preferencia v Petržalke čisto na tomto princípe, záložné detektory stále nefungujú. To znamená, že poruchová električka/služobná jazda nedostane voľno kým nejde ďalšia oproti.
Reply on: DueStage #181670:
klasicke kolajove obvody su v tomto najlepsie....
Reply on: Johny D #181669:
Presne preto je podľa mňa systém preferencie, ktorý je založený skoro čisto na aktívnej komunikácii s PP nezmysel. Neberie to ZV a stačí, že sa zasekne PP a je po preferencii.
Reply on: BlavakMak #181668:
Nefungoval mu palubny pocitac a teda ani komunikacia s CSS, tak aspon ludi doviezol do Petrzalky, odkial sa uz napojilo ZV
Včera na L3 7525 stála v smere Južné mesto na každej jednej svetelnej križovatke. Dôsledok: vláčik 3 električiek na Lúčanke a 4 došla asi 1 minútu po tretej. Čo mohlo byť príčinou? Sú aj v električkách nejaké aktívne prvky na signalizáciu polohy?
Reply on: upravovač fotiek #181663:
Odkývali mu odjazd?
Reply on: majky1602 #181664:
Neviem, či je to dôvod na radosť. Veď to je strašná hanba, že sa to celé ťahalo skoro štyri roky.
Reply on: upravovač fotiek #181663:
Keďže lokomotívou už prešiel návestidlo zmenu signálu z červenej by sa nedočkala vlaková čata. Bola to chyba jedine rušnovodiča.
#7417 v premávke po 3 rokov a 9 mesiacoch 🥳🥳🥳

upravovač fotiek

Reply on: david11 #181662:
V prípade ŽST Vinohrady sa rušňovodič spoliehal na to, že vlaková čata mu neodkýva odjazd keď bude na odchodvom návestidle ešte stále svietiť červená. Bola to škaredá nehoda a zaplatil za to životom.
Reply on: S499.1023 #181661:
Tak na trati 130 v priamom smere svieti vždy iba zelená alebo jedna žltá vrchná ak ide v závese predchádzajúceho vlaku. Z boku vždy zelená zo žltou alebo 2x žltá.
No v Pezinku mal fakt veľmi vela času rušňovodič na uvedomenie si chyby a zastavenie vlaku pred návestidlom. Muselo ísť o veľmi veľkú nepozornosť alebo zdravotné problémy. Veď vyšetrovanie to ukáže.
Pred pár rokmi bolo čosi podobné medzi Vinohradmi a Hl.st. Z trate 130 má návesť priamo na začiatku nástupištia zastávky Vinohrady, ktoré vždy lokomotívou prejde po zastavení. Pri rozbehu svietila červená no tá svietila už pri zastavovaní. Na čo rušnovodič zabudol asi. No a pred vstupným návestidlom hl.stanice to napálil do stojaceho osobného vlaku pred ním.
Reply on: david11 #181657:
Nemusí mu z vedľajšej koľaje svietiť dvojsvetlová návesť, ak je tam rýchla výhybka (čo ale nie je prípad Pezinka ale napríklad celého južného ťahu, kde je vmax=100 aj výhybky sú na 100) a môže mu aj priamo svietiť dvojsvetlová návesť.
Reply on: S499.1023 #181650:
Môžem niekedy osobne.
Kramare si idu zase svoje, 32 hradene asi kazde poradie zalozakmi. Dlhace obratisko 8:45 plne polovicou poradi z L32.
Reply on: S499.1023 #181650:
Vieš to rozviesť viac?
Reply on: S499.1023 #181653:
Písal som ak ide vlak zboku na hlavnú koľaj tak mu nesvieti, iba zelená. Buď zelená a žltá alebo 2x žltá. Čiže ak videl v diaľke, iba zelenú tak ho mohlo trknúť, že to nie je jeho keď bol na bočnej koľaji.
#8012 videná na Borskej smer Kútiky/Dúbravka.

upravovač fotiek

Reply on: S499.1023 #181649:
Výhybka bude v polohe do šturca ak na vedľajšej koľají bude postavená vlaková cesta pre iný vlak. Posun nič rezať nebude, lebo nebude mať kde. Ak to náhodou neubrzdí, tak sa zrazí so šturcom.
Reply on: si #181630:
Áno, to je ten tzv. padák.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.