Na stanicu sa z KV (s prestupom z busu aj DD a internátov) stále dá ísť električkou 9+1. Síce je to naokolo bližšie, ale v špičke určite spoľahlivejšie.
Ano, genialne, rano ked ide vela ludi na krv, vysetrenia, atd. + do prace v okoli tak odklonime linku, co spaja elektricky a stanicu s nemocnicou celoslovenskeho vyznamu.
Chces vylepsit situaciu pre cestujucich ale zhorsis ju pre cestujucich.
A teraz idu cim v rannej spicke ked to viac nejde ako ide ? Samozrejme nechcem celotyzdenne odklon L32 z Kramarov ale rano aspon. Ak chces ist nebodaj na vlak z DD/intrakov a L32 meska uz aj 40 minut tak naco je taky spoj ? To ho rovno ukoncime na NOU/NUSCH v smere z DD,lebo len to nasie*a zopar ludi,co este veria v ten spoj - lebo ja uz nie.
Petto - ja som myslel, ze zo stanice by obisiel iba zalozak Kramare, nie riadne vypraveny voz.. (kedze je to vypomoc a vypln diery uz uviaznutych spojov na trase..) Ale to by muselo byt koordinovane dispecingom, co je sci-fi..
Inak, Zalozak sa moze napojit kdekolvek na trase, ci musi vzdy z konecnej?
Kramare su stale pre mna najlepsie dostupne - ak nemusim na vrcholny kopec, ako su Onko a Srdco ustavy, 21kou na Patronku a pesi do kopca.. (nastastie tak max 3-4x do roka sa tam musim vypravit na kontrolu ORL)
Tak 32ka - kdesi som cital, Kramare - ze tam bol nehody rano, Vlarska auto do domu/budovy, Stromova vraj Tbus a auto.. meskania boli okolo/do 40min. Preto sa rozhodol DPB riesit zalozakmi linky obsluhujuce Kramare.. Ktore, som neskumal.. Ak aj zalozaky sli cez Kramare, tak zbohom.. Dufam, ze to aspon ciastocne odklonili.. Ale zrejme skor asi nie..