PRVÁ REGIONÁLNA LINKA BID
Som rád, že sa nám začína "zBIDnievať" ☺
1; To na 630-ku nebude platiť príplatok na BID k električenke?! Dúfam, že si to kompetetntní dobre premyslia...
2; Nemala ísť náhodou 630-ka aj do Slovenského Grobu? Či to až v 1. etape BID pôjde?
3; Vajnory - Šinkovské -> vznikne tam aj nová zastávka? Na mape som našiel len krátku ulicu "Šinkovské", čo teda neviem, či to je tam niekde...
4; Čierna Voda - Čerešňové -> a to je kde? Pôjdu tam aj spoje pokračujúce do Chorvátskeho Grobu?
Som rád, že sa nám začína "zBIDnievať" ☺
1; To na 630-ku nebude platiť príplatok na BID k električenke?! Dúfam, že si to kompetetntní dobre premyslia...
2; Nemala ísť náhodou 630-ka aj do Slovenského Grobu? Či to až v 1. etape BID pôjde?
3; Vajnory - Šinkovské -> vznikne tam aj nová zastávka? Na mape som našiel len krátku ulicu "Šinkovské", čo teda neviem, či to je tam niekde...
4; Čierna Voda - Čerešňové -> a to je kde? Pôjdu tam aj spoje pokračujúce do Chorvátskeho Grobu?
Marcelllooo
Nezdielam tvoj nazor hyperbolizacie.
Rentabilnost NS MHD/elektricky analyzuje (by mala) technicko-ekonomicka studia.
Re #99621 Majo: Pariz ale aj Vieden (ale nielen ony) su praktickymi ukazkami a naplnenim teoretickych predpokladov a vychodisk a systematickeho dopravneho planovania. V Amsterdame som bol, ale tam som sa pohyboval autom a nesledoval som tuto stranku mesta este. Zurich n
Mericeho nazor je mozno laicky, ale nie je v rozpore s odbornymi nazormi.
Nie kazdy, kto ma iny nazor je clenom kindermafie.
Re #99622 enumaelish: Prave v pripade zdruzenej investicie by sa na riesenie skladali aj oni z celostatneho rozpoctu.
Re #99623 enumaelish: Ja som vyrovnany. Ze ostatni nie, je svedectvom jednak emocionalnej nevyzretosti a jednak zufalstva z neschopnosti adekvatne reagovat. Kompenzovane je to prave takto.
Re #99636 Kami: To je malo pre atraktivitu elektricky a jej rentabilitu.