No, urcite doporucujem trat na Dlhe diely kde jazdia Skody 25Tr s pomocnym agregatom a cez obratisko Molecova sa otacaju bez trolejov. Dalej sa u nas momentalne testuje jeden kus Mercedesu Citaro (pozri zajtra v dispecerovi kde sa nachadza), na linkach 44 a 151 najdes MB Sprinter, ktory v SR ako vozidlo v MHD nie je prave najbeznejsi. Co u Vas nemate a u nas najdes je napr. Solaris Urbino, ci SOR BN9.5, mame "skvele" Tambusy (ktore tiez nie su velmi rozsirene) a Ikarusy 400
Čaute, mám takú možno trochu zvláštnu otázku:
Zajtra by som sa chcel vydať do Blavy a trochu bližšie ju poznať, hlavne miestnu MHD... Aké "MHD-čkové zaujímavosti" byste mi poradili?
Vďaka... wink
"A ano, cim kratsia zivotnost, tym lepsie. Aby sme tu vzdy mali take cool moderne eliny a nie komunisticke sunky ako teraz."
To už je len argument. Máš toľko peňazí, aby sa každých niekoľko rokov museli kupovať nové električky? Pre Tvoju informáciu, jedna súprava stojí niekoľko desiatok miliónov korún.
V Dubravke sice lezia, ale nemaju ziadne busove spojenie... takze je to v podstate to iste... inak mam dojem ze tabula vstupu do MC Dubravka je medzi tymito dvomi zastavkami
Mne je po pravde dost jedno ci uz bude trat otvorena alebo uzavreta... v tuneli bude vyssia hlucnost, bude narocnejsia udrzba trate, bude tam 24h. umele osvetlenie a pre ludi bude tazsie sa dostat na zastavku. Takisto je prevadzka ohrozena v pripade zaplav. Ak bude elektricka povrchova, zase bude vacsi problem s mimourovnovym krizovanim. (aj ked sa to da riesit) - takze teoreticky je povrchovy variant lacnejsi a lepsi. Osobne si ale myslim ze aj podpovrchovy variant elekricky je ovela lepsi ako stavba vlaku bez elektricky.
Na to zabudni, aby Ti niečo ZSSK kupovala na petržalskú trať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk