Reakcia na: linda69 #97990:
A ešte jedna vec:"ma zivotnost az 30 rokov a ta sa da este predlzit. To znamena ze cestujuci sa mozu vozit v starych voznoch, a vsetko bude v poriadku lebo budu v zivotnosti (daju sa kupit nove, ale DPB nebudeasi nikdy taky bohaty aby to robi, ked aj vo Viedni jazdia take stare eliny)"
Más vôbec predstavu, z akého roka sú súčasné vozne a elektrické jednotky používané v ZSSK? Len zlomok z celého vozidlového parku je mladší ako 20 rokov. Aj vozne využívané vo vlakoch IC sú vyše 20 ročné, akurát prešli GO.
Modernizované električky ktoré jazdia aj v BA (http://www.imhd.sk/ba/index.php?img=23485&typ=gm) sú vlastne novostavbou, akurát so starých designom. Len minimum častí je v nich pôvodných. Či myslíš, že po nalepení nových čiel bude tá električka lepšia? (http://mhd-ostrava.ic.cz/fotky/3338.JPG)
Mike
Napr. toto: si myslíš, že vlak nahradí iba linku č. 95, zatiaľ čo električky nahradia všetky petržalské linky?
A ďalej keď pripúšťaš, teda súhlasíš že vlak bude mať redší interval ako elina, ale tým pádom bude pre ľudí menej atraktívny (čo bude dané aj trasovaním), teda bude aj menej využívaný, čo povedie buď k zdraženiu jeho prevádzky, alebo k zásadnejšiemu prehodnoteniu jeho prevádzky, v krajnom prípade k jeho zrušeniu.
Dnes sme v situácií že menšia atraktivita vlaku v porovnaí s električkou vedie k jeho nevybudovaniu ☺
A k električkám. Pokiaľ sa postaví trať do Petržalky ako ďalšia električková radiála, bude nevyhnutné nakúpiť nové vozy, lebo "s týmito komunistickými šunkami" by si Petržalku už neobslúžila, je ich málo. A zasa naopka, keď nebude nová trať do Petržalky, nebude motivácia nakupovať nové električky, lebo pre ostatnú časť mesta tie súčasné stačia a ešte aj niečo vydržia. ☺
❤ ❤