Presne tak.
---
7060 a 2210 vcera dojazdili. Z 2210 bude dracik a z 7060 7114/7115. Pri 2210 je to overene, pri 7060 je to na 80%
---
7060 a 2210 vcera dojazdili. Z 2210 bude dracik a z 7060 7114/7115. Pri 2210 je to overene, pri 7060 je to na 80%
riko
Keď ste tu spomínali problémy s chladením Karos na CNG, napadlo mi, že to nikto nespočítal či bude stačiť pôvodná chladiaca sústava po prestavbe na plyn? Však je všeobecne známe že naftové motory majú vyššiu účinnosť a tým pádom menej odpadového tepla ako benzínové-plynové. Pretože motor spalujúci plyn je princípe vlastne benzínový a tam problémy s chladením bývajú častejšie. Chladiaca sústava ostala pôvodná bez zmien, alebo sa upravovala? Myslím väčší chladič, silnejšie čerpadlo, úprava chladiacich kanálov v bloku a hlave valcov atd.