Vizualizacie su marketingovym nastrojom ucicikania poslancov a verejnosti. Poznas to zname slovenske: Ked vtacka lapaju, pekne mu spievaju?
Zelen na streche nie je zelen, lebo tam moze byt nic ine len koberec travy. Navyse, to nie je verejne pristupna zelen.
A o Petrzalkacity radsej nehovor nic. Nevies, ako sa tam manipuluje s koeficientami zastavanosti, okrem ineho aj s tym koeficientom zelene. Do zelene zaratali aj plochu Chorvatskeho ramena, ktory nie je sucastou rieseneho uzemia a navyse je to vodohospodarska stavba, nie verejna zelen. Vodne plochy sa nemaju zaratavat do ploch verejnej zelene. A zaratali tam aj zelen v susedstve rieseneho uzemia, nie v nom. Ked sa pozries na koeficienty zastavanosti, hmotoveho usporiadania atd, je to minimalne otazne. Len vlastnici podali 17 pripomienok, vsetky boli zastupitelstvom Petrzalky uznesenim prijate.
Re #97192 Ámos: A preto HB reavis navrhol pre prvy balik aktualizacie UP zmenu a to cestnu komunikaciu od AuparkTower skrz Sad ku Viedenskej? Preto ziada o rozsirovanie parkovacich kapacit?
Pre komunikaciu so mnou si budem stanovovat pravidla a to minimalne tieto:
- slusne spravanie
- odborna oponentura ku konkretnemu materialu, cislu, prepoctu atd. emanuelish to pochopil a spravne naznacil...
- znalost miestnych pomerov a samospravy
Takze ak chces oponovat k veciam, ktore som tu predniesol, mozes a uvitam to ale v zmysle vyssie uvedenych pravidiel.
Socialistický realizmus je niečo iné ako Hotel Kyjev Ale rozhodne celý komplex (Prior + Kyjev) je charakteristickou architektúrou doby, v ktorej vznikol. Ja by som ho rozhodne nebúral. ?
ee. projektovat sa ma 1,5 roka pricom sa budu snazit cas skratit, potom tender 4-6 mesiacov a vystavba 2 roky.
Takze prva etapa bude ukoncena na konci roku 2010 tesne pred volbami.
A tá električka teda bude premávať na tom úseku spolu s vlakom na rozchode 1000mm a vlak na 1435, čiže bude vložená tretia koľaj pre elinu alebo bude mať 1435mm?
A čo keby sa tam nepostavilo nič charakteru "objektu" ale vybudovala sa tam zelená plocha a v nej obratisko pre električky? 11,13 a 14 by tak nemuseli točiť okolo Štúra a Šafa a keby sa stavala Petržalská električka a dala by sa na rozchod 1435mm mohla by tam končiť a bol by tam prestupný terminál medzi Petržalskou elinou a ostatnými električkovými linkami. Úsek kde by premávali eliny s 1000mm a 1435mm rozchodom by tam bol len od križovatky Jesenského po Kamenné námestie. Trať Štúra - Šafko by sa zrušila a po Jesenského by chodili 4 a 12 onojsmerne, čiže by šlo spojiť opäť 12 a 14 do bývalej 12. ?
Električka z Petržalky do centra Bratislavy a okolia je schvalená. , Podpísana zmluva a o 2 roky má byť dobudovaná spoločnosť Alfa 04. Na Bosakovej bude zrejme menšia stanica a s pokračovaním Dualnym systemom so železnicou. Ďalej ma pokračovať budovanie do Devinskej novej Vsi a Vajnor. kde je tiež predpoklad dualneho napojenia. Financovať sa bude projekt z daní Bratislavských obyvateľov.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marcelllooo
Zelen na streche nie je zelen, lebo tam moze byt nic ine len koberec travy. Navyse, to nie je verejne pristupna zelen.
A o Petrzalkacity radsej nehovor nic. Nevies, ako sa tam manipuluje s koeficientami zastavanosti, okrem ineho aj s tym koeficientom zelene. Do zelene zaratali aj plochu Chorvatskeho ramena, ktory nie je sucastou rieseneho uzemia a navyse je to vodohospodarska stavba, nie verejna zelen. Vodne plochy sa nemaju zaratavat do ploch verejnej zelene. A zaratali tam aj zelen v susedstve rieseneho uzemia, nie v nom. Ked sa pozries na koeficienty zastavanosti, hmotoveho usporiadania atd, je to minimalne otazne. Len vlastnici podali 17 pripomienok, vsetky boli zastupitelstvom Petrzalky uznesenim prijate.
Re #97192 Ámos: A preto HB reavis navrhol pre prvy balik aktualizacie UP zmenu a to cestnu komunikaciu od AuparkTower skrz Sad ku Viedenskej? Preto ziada o rozsirovanie parkovacich kapacit?