Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #97181:
Pre komunikaciu so mnou si budem stanovovat pravidla a to minimalne tieto:
- slusne spravanie
- odborna oponentura ku konkretnemu materialu, cislu, prepoctu atd. emanuelish to pochopil a spravne naznacil...
- znalost miestnych pomerov a samospravy

Takze ak chces oponovat k veciam, ktore som tu predniesol, mozes a uvitam to ale v zmysle vyssie uvedenych pravidiel.
Reakcia na: hoppusmark01 #97167:
O akom prinose to presne hovoris?

P.S. Vies kto je v Bratislave najvacsim investorom do mestskej kasy?
Reakcia na: S499.1023 #97183:
Tak potom sa mi naskytá otázka, čo sa pre tú 160 urobilo v poslednom čase? Okrem tej skúšobnej jazdy? Prečo už nemontujú potrebný software do HDV?
Tak uz sa nam to posuva
Električky za Dunaj by mali v Bratislave jazdiť najskôr od roku 2011
http://bratislava.sme.sk/c/3727178/elektricky-za-dunaj-by-mali-v-bratislave-jazdit-najskor-od-roku-2011.html
Reakcia na: tr3mp #97212:
hm, tak aky je to styl... pouc ma, rad sa neham... ?
Reakcia na: Ámos #97200:
Socialistický realizmus je niečo iné ako Hotel Kyjev 🙂 Ale rozhodne celý komplex (Prior + Kyjev) je charakteristickou architektúrou doby, v ktorej vznikol. Ja by som ho rozhodne nebúral. ?
Reakcia na: S499.1023 #97210:
Ja niesom zo Žiliny ako ti to mám povedať? Otec sa narodil v Martine len!
Reakcia na: enumaelish #97185:
Myslím, že Ámos je Bratislavčan viac ako ty, náplava zo Žiliny a viac ako Marcel, náplava zo Záhoria.
Reakcia na: Ámos #97207:
A po prvej etape príde vyhlásenie,že potrebujú čas a že na to musí byť Ďurkovský zvolený znova,že? poznáme jeho žvásty! ?
Reakcia na: hoppusmark01 #97204:
Ak by sa ho podarilo zapisat do zoznamu kulturnych pamiatok...
Reakcia na: petert #97202:
ee. projektovat sa ma 1,5 roka pricom sa budu snazit cas skratit, potom tender 4-6 mesiacov a vystavba 2 roky.
Takze prva etapa bude ukoncena na konci roku 2010 tesne pred volbami.
Reakcia na: enumaelish #97203:
električka z Petržalky nebude mať rozchod 1435 a ani by nemala mať, predsa má byť napojená na ostatnú sieť.
Reakcia na: petert #97202:
A tá električka teda bude premávať na tom úseku spolu s vlakom na rozchode 1000mm a vlak na 1435, čiže bude vložená tretia koľaj pre elinu alebo bude mať 1435mm?
Reakcia na: Ámos #97200:
videl som na fotkách v jednom časopise.. ale celý Kyjev už potrebuje rekonštrukciu, a neviem, či sa má zachovať aj súčasný interiér..
Reakcia na: hoppusmark01 #97199:
A čo keby sa tam nepostavilo nič charakteru "objektu" ale vybudovala sa tam zelená plocha a v nej obratisko pre električky? 11,13 a 14 by tak nemuseli točiť okolo Štúra a Šafa a keby sa stavala Petržalská električka a dala by sa na rozchod 1435mm mohla by tam končiť a bol by tam prestupný terminál medzi Petržalskou elinou a ostatnými električkovými linkami. Úsek kde by premávali eliny s 1000mm a 1435mm rozchodom by tam bol len od križovatky Jesenského po Kamenné námestie. Trať Štúra - Šafko by sa zrušila a po Jesenského by chodili 4 a 12 onojsmerne, čiže by šlo spojiť opäť 12 a 14 do bývalej 12. ?
Električka z Petržalky do centra Bratislavy a okolia je schvalená. , Podpísana zmluva a o 2 roky má byť dobudovaná spoločnosť Alfa 04. Na Bosakovej bude zrejme menšia stanica a s pokračovaním Dualnym systemom so železnicou. Ďalej ma pokračovať budovanie do Devinskej novej Vsi a Vajnor. kde je tiež predpoklad dualneho napojenia. Financovať sa bude projekt z daní Bratislavských obyvateľov.
Reakcia na: kecho #97124:
Môžeš ho mať aj so stojatým motorom bez schodov.
Reakcia na: hoppusmark01 #97199:
prave hotel Kyjev je krasna ukazka socialistickeho realizmu. Odporucam ist kuknut dovnutra hotelu.
Reakcia na: enumaelish #97196:
Stará budova TESCA by mala podľa mňa zostať (má určitú architektonickú hodnotu), a "nová", teda druhá budova Tesca aj s Kyjevom by mali ísť dole.. a namiesto nich by sa tam malo postaviť niečo do maximálnej výšky 6 podlaží, keďže v CMO sa myslím že výškové budovy už ani nemôžu stavať a ani by sa nemali..
Reakcia na: enumaelish #97196:
Ano aupark bol od zaciatku projektovany z vyskovou budovou. Avsak mala byt na druhej strane. Župan Bajan par dni pred opusteni starostovskej stolicky povolil stavbu aj napriek zamietavemu stanovisku hlavneho mesta.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.