Mam taky dojem, ze s nocakmi su nejake problemy. Pred dvomi tyzdnami vypadli dva a zalozak isiel hradit 502, do ktorej ale nikto nenastupil, pricom asi 20 ludi sa nedockalo 515ky. Dnes opat vypadla 515, nastastie prisiel so stvrthodinovym mestkanim zalozak a cuduj sa svete, ostatne busy ho na stanici pockali do 3.26. Vodic sa stazoval, ze vcera sa cakalo az do 3.40 na zalozak hradiaci 504. Asi by mal DP vypravovat na nocaky menej poruchove vozy...
Avion Petrzalka je super linka, dnes s tou Karosou vodic zihal po dialnici aspon 90.
Vcera jazdila 6ka kvoli Kuchajde a Polusu az do 01.15 (vlastne to uz bolo dnes) - info: PP
Avion Petrzalka je super linka, dnes s tou Karosou vodic zihal po dialnici aspon 90.
Vcera jazdila 6ka kvoli Kuchajde a Polusu az do 01.15 (vlastne to uz bolo dnes) - info: PP
Spectre
Citybus - ja netvrdím, že s ním v Prahe nemajú dobré skúsenosti. Stále je to však vŕzgajúci gumokol, ktorý páli naftu (resp. CNG). Podla mňa je to úplne, ale úplne obyčajný autobus. Taký priemer. A neviem, aká je to Pražská výbava. Malo to sedadlá, podlahu, tyče, transparenty. Na fotkách z Prahy som v CityBuse nevidel barový pultík, automat na nápoje ani nič iné, čo by som považoval za ultra-výbavu. A to, že to vŕzga je okrem toho, že je to vyrobené v Karose spôsobené asi aj tým, že je tam všetko z umelej hmoty (prepáč, ale z pohľadu technika dosť od veci riešenie).
Karosa - Pohodlné vozidlo urobíš tak, že vymeníš sedačky. Ekologické urobíš tak, že vymeníš motor. Ja tu presne hovorím o tom, že konštrukcia Karosy je zlá a nemalo sa to vôbec začať vyrábať. Karosa je dobrá pre DPB, ktorý má peniaze na údržbu, ale do Blavy treba nie autobus ale tank!
Do Prahy by som sa rád zastavil, ale odradzujú ma dosť veľké investičné náklady na takú cestu. Keď už, tak si našetriť a precestovať toho viac. Možno nabudúce prázdniny.
Martyk>
Aj keď im to v Brne jazdí dobre a majú to čisté, napr. v električke mám pocit, že sa veziem v pozliepanom starom verkli (Btw. T3EV = extra verkel
U tých oblúkov som pozeral aj na vybrúsenie a aj v úplne miernych oblúkoch im to chrčí, škrípe a na koľajnici je to aj dosť vidieť. Keby sme mali mať toto, tak radšej ostanem na 1000ke. Podľa mňa má ten rozchod jedinú nevýhodu, že mantáci z ČKD neboli schopní vyrobiť žiadne vozidlo na úzky rozchod. V zahraniči nie sú neštandartné rozchody až tak zriedkavé a jazdia na tom v pohode. Pozri sa na našu trať a zistíš, prečo to kýve. Nie je to rozchodom, ale kvôli TRABUSTOM (Traťový buzerant s toleranciou)
15TrM?? Samozrejme že budeme mať pneumatické otváranie. A budeme mať hlásiče zastávok, ktoré hlásia: "Nasleduje zastávka... (ticho)"
B960 - keď sa tam plechy lepia, už vidím, ako by sa nám to rozpadávalo. Ďakujem, nechcem. Shithnis ma moc nezaujal. To by som ostal pri Ik412, alebo by som kúpil Solaris.
Za najhorší Brnenský experiment považujem to, že RT6ka jazdí s ľuďmi a že ju nezošrotovali. Aj keď vlastne neviem, či jazdila, lebo teraz som ju nevidel, ale jeden človek, čo bol v Brne predomnou mi hovoril, že videl už aj 1802 (och, och, bože...)
No to? Všetci ma niekde pozývajú. Do Ostravy sa zhodou okolností aj chystáme Sorom druhý septembrový týždeň na oficiálnu klubovú exkurziu, takže to vidím reálnejšie.