Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: enumaelish #92691:
Ja si praveze myslim ze nocna doprava bola tento krat super. Vzdy lepsie subezne denne a nocne linky ako hodinova diera. A posilova doprava do Petrzky bola uplne v pohode..
Reakcia na: S499.1023 #92689:

Buhehe, vieš ty koľko ľudí mi povedalo že jazdia autom preto, lebo socka je o ničom? Jeden krásny príklad: Kolegyňa býva tri zastávky trolejbusom BEZ PRESTUPOVANIA. Povedala mi že chodí autom, veď sa nebude tlačiť. Ono v rannej špičke 202 a 208 natrieskané naozaj SÚ. Párkrát som to zažil, keď som skúšal rôzne kombinácie ako sa sockou dostať do práce. A nebyt toho že sa surovo cpem do prostriedku MHD, tak by som ostal na zastávke, ako pár ľudí za mnou, ktorým sa nechcelo tlačiť.
Zdravím všetkých v novom roku aj keď neskoro ale vždy lepšie ako nikdy ? K poslednej noci roku 2007 chcem povedať, že okrem chabého programu v meste bola aj nočná doprava chaotická. Za prvé premávali naraz linky "N", a denné linky ešte aj po 21 (konkrétne 91 zo zastávky Nový Most o 21:32), potom už zo zastávky Nový most nešlo nič okrem N33, čo mne bolo na nič. Okrem toho boli asi dva typy výveskov na zastávkach ktoré hlásili odlišné informácie. Na jednom stálo o pravidelných hodinových odchodoch "N" liniek a na druhom linky 5,10,14,N93,N95,212. Fakt pardon, ale minulý rok v Petržalke bohate stačili linky 88,91 a 93,95. Myslím že zachádzanie linky N95 cez Ovsište robí túto linku použiteľnou len pre obyvateľov Ovsišťa keďže zachdádzkou cez Ovsište sa jej jazdná doba predlžuje. Myslím,že oveľa výhodnejšie by bolo zavedenie liniek N88,N91 a 95N ktoré by kopírovali svoje denné trasy. K N91 mám odôvodnenie kvôli rôznym peripetiám na Jasovskej kde sa prestupuje z N93 na N91 a naopak. Na N91 by stačilo kľudne vypraviť SORku.
Reakcia na: 810zssk #92192:
DIEŤA, skonči s neustálou prezentáciou svojho právneho bezvedomia.
Reakcia na: fobust #92190:
Normálni ľudia si nekupujú auto preto, že by boli zhnusení stavom socky ale preto, že si proste kúpia auto, keďže MHD a IAD NIE sú vzájomne nahraditeľné a potom ich používajú podľa okamžitej výhodnosti toho-ktorého druhu dopravy. Na rozdiel od nich, psychopati si kupujú auto preto, že sú zhnusení stavom socky. Potom nezabudnú pri každej možnej a nemožnej príležitosti zdôrazniť, že jazdia výhradne IGK a verejnú dopravu nazývajú výhradne výrazom "socka".
Reakcia na: Z #92189:
Úvodom prajem všetkým účastníkom diskusie iMHD všetko dobré v roku 2008.
A ku Tvojej dileme: Keďže fixné náklady na IGK sú pomerne vysoké (poistky, amortizácia úplne, pri extrémne nízkych km prebehoch aj olej, pneumatiky a pravidelné prehliadky), postupom času budeš IGK používať stále častejšie a častejšie až si na existenciu MHD spomenieš len keď budeš niekde predbiehať autobus ? .
Reakcia na: Andy #92685:

No aj keby to bolo 1000 V js, tak je to jedno. Na 1000 V js ti pôjde aj kachna. Principiálne tam nie je veľký rozdiel oproti 600 V, akurát sú nižšie prúdy a tým aj straty vo vedení a treba trošku lepšiu izoláciu. Je na tomto fóre znalec ktorý by mohol napísať či nespadá izolácia pre 600 V a 1000 V do jednej kategórie? Prípadne 750 V, 800 V.
Reakcia na: 810zssk #92684:
Duálnym rozchodom.
Reakcia na: fobust #92680:
Zdá sa mi, že mi, že keď som tým išiel, na určitom mieste mi niekto ukazoval, že práve prechádzame na 1000 V. Ale pozeral som wikipediu a píše sa tam len "Die Bahn fährt mit 600 Volt, 750 Volt und 800 Volt Gleichstrom.", tak buď si to mýlim s niečím iným, alebo to bol prechod na 800, alebo je to s tým prechodom len fáma. 🙂
Reakcia na: bwd #92675:
Inak, ako to bolo vtedy v BA riesene? Dualny rozchod? Alebo to slo niekde inde ako "normalna" elektricka?
Reakcia na: Jezo #92663:
Ono je to fajn projekt.. mna by len zaujimalo kde to ma koncit? V Petrzalke? Alebo by to slo az do mesta? Navyse, Petrzalka mala proti trati Wolfsthal - Bratislava vyhrady.. takze pochybujem ze sa to podari, ale ak ano tak by to bolo super 🙂
Dnes trať Viedeň - Wolfsthal funguje aj ako viedenská predmestská linka.

Okolo roku 2013 by mala trať cez Kittsee a Parndorf spojiť letiská Viedeň-Schwechat a Bratislava - dovtedy by mala byť zrekonštruovaná trať Götzendorf - Fischamend a vybudovaná prepojovacia trať Bratislava ÚNS - letisko M. R. Štefánika - Ivanka pri Dunaji.
Reakcia na: Andy #92679:

O tom nič neviem. Odkiaľ to máš? 🙂
Reakcia na: fobust #92673:
Badner Bahn mimo mesta nejde náhodou pod 1000V?
Reakcia na: bwd #92675:

Hej ale netrebalo prestupovať, nakoľko vtedajšie osobné vozne používané na tejto trati boli ľahkej konštrukcie. Menili sa iba lokomotívy. A to ihneď dvakrát. Dnes by ťa s takými vozňami na trať ÖBB už nepustili, však to nespĺňa žiadne súčasné parametre. Viem si predstaviť moderné, nízkopodlažné duálne ĽAHKÉ železničné vozidlo článkové dĺžky do 40 metrov so šírkou 2,5 metra ktoré by mohlo premávať z centra mesta do centra mesta. Ale bolo by sakra drahé. Vo Viedni by išlo po tratiach WLB, tam väčší problém nevidím. V Bratislave by išlo ako som popísal, alebo inou trasou, v meste by sa dala obnoviť pôvodná slučka okolo Reduty, nevidím s tým problém, ani s mostom - len treba pri jeho rekonštrukcii na to vopred myslieť. Napojenie na most nevidím ako problém. Spojenie centrum - centrum "električkou" teda možné je, až na to že by sa nejednalo o električku, ale ľahké duálne železničné vozidlo. Teda mohla by to byť teoreticky aj električky, za predpokladu že trasa S7 sa úpraví napr. zmenou napájacieho systému a pod. 🙂
Reakcia na: fobust #92676:
De sa pôvodná trať zastavala? Iba ak vo Wolfsthali.
Reakcia na: bwd #92674:

Viem kadial trasa viedla a myslím že napojenie na most predstavuje najmenší problém. Ono je skôr sci-fi predstava že z Viedenskej cesty pošlú IGK preč a bude znovu ako električková s otvoreným zvrškom. Ďalej si neviem predstaviť ako by sa to malo trasovať, akonáhle do príde pod most, tak jedine ďalej, mostom ponad diaľnicu a potom alebo spraviť zachádzku do ŽST Petržalka alebo to rovno poslať na Berg, kde by sa to napojilo na pôvodnú trať. Pôvodná trať sa kompletne zastavala a vyžadovala by si rozsiahle asanácie budov, mostných objektov a pod...
Reakcia na: fobust #92673:
Aj Preßburger Bahn bola v mestách električková
(600V vo Viedni a 550V v Bratislave). Medzi Schwechat a Kittsee
bola trať železničná (15kV).
Reakcia na: fobust #92669:
"...obnovenie trasy presne po pôvodnom násype ve¾a colnice Berg..."

Pôvodná trasa viedla z Wolfsthalu do obce Berg, kde mala
zastávku, odtia¾ okolo Matadorky (pozostatky ko¾ajišťa sú tam
dodnes vidieť) a približne tam, kde je dnes ŽST bola zastávka
Kittsee (Kopèany, Köpcsény). Odtia¾ potom smerovala
severozápadným oblúkom okolo starej Engerau cez Aupark do stanice Engerau a potom k Mostu Františka Jozefa do Preßburgu.

To znamená, že nie je žiadny problém pôvodnú trasu obnoviť, jedine napojenie na most by muselo byť riešené inak.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.