Neviem, ale prišlo by mi divné, že sa prihlásim niekde do školy a mám sa teraz starať do liniek MHD. Veď to by malo byť DPB jasné, aké prepravné prúdy sa tam uskutočňujú a keď nie je, tak je chyba niekde niekde inde.
vid www.euba.sk, ked chces vediet rozvrh semestra... Okrem toho, skusky zacinaju a koncia kedy koho napadne, to ma tak chodit aj 184? Najlepsie kazdy den pocas skuskoveho uplne inak? A to nehovorim o koncoch skusok, ktore uz naozaj nikto odhadnut nemoze.
Rad by som vedel, kde bolo tych 14000 studentov EUBA, co sa teraz stazuju, ked bolo verejne zhromazdenie k MHD v Petrzalke? Kde boli vsetci, ked tu od oktobra visela informacia o tom, co sa chysta? Preco sa ozyvaju az teraz? Nech mi nikto nehovori, ze nikto z tych 14000 studentov na imhd.sk nechodi a ani necita ziadne noviny. Spoluzodpovednost za to, co sa spravilo s 84/184 nesu aj oni, pretoze ked sa mali ozvat, tak mlcali. Lenze namiesto nich sa ozyvali skor ti, ktori nadavali este aj na zavedenie 184...
L184 im stačí, tak ako to je teraz to je fajn ale hovorím, že premávka by sa mala rozšíriť aj na skúškové obdobie. Cez prednáškové by chodila tak ako teraz a cez skúškové by stačili odchody/príchody podľa začiatkov a koncov skúšok v EUBA, čo by určite bolo max. 4 odchody tam a 4 späť v čase 7:00 až 15:00. Teda aspoň myslím, že VŠ majú tak všetky skúšky doobeda. Stále nechápem prečo však L184 premáva len do 3.5. ?! Prednáškové nekončí až koncom mája???
Re 810zssk: Takže oznamujem ti, keďže v BB si bol z toho celý bez seba, že na zastávkach (aspoň v Petržalke) už visia prázdninové CP (93, 94) platné od 27.12.2007.
Dovolím si tvrdiť, že plnohodnotný 4-pruh tam nie je.. Totiž autá snažiace sa zaparkovať na chodníku, pri parkovaní blokujú pravý jazdný pruh (v oboch smeroch).. Dokonca aj pri križovatke, to je jedno... Ešte sa mi nestalo, keď som tade išiel, že by sa bus/t-bus nemusel vyhýbať parkujúcim autám..
Práve preto by mali byť na celej Štefánikovej stĺpiky.. Čo by ale povedali ľudia, ktorí tam majú byty, kancelárie atď, to neviem.. To je ale komplexný problém celého mesta.. Na najvyťaženejších radiálach sa parkuje, inde sa ruší parkovanie kvôli rozšíreniu cesty... začarovaný kruh..
To jasné, ale pokiaľ negatívne vplyvy bus pruhu ovplyvnia aj prevádzku samotných busov tak, že sa do pruhov ani nedostanú, alebo namiesto 20 minút bude prejazd úsekom trvať 17, moc zásadný zmysel to mať nebude.
A navyše špecificky Štefánikova je súčasťopu prvého mestského okruhu, ktorý je v úsekoch medzi križovatkami až na malé výnimky 4 pruhový. ☺
Čo hovoríte na nový autobusový simulátor? http://www.bussimulatorgame.com/ ?
Ževraj je lepší nez Bus Simulator a dokonca môžete predávať aj lístky či čo
Aspoň by to mohli vyskúšať, čo by to spravilo..
Nemyslím si, že by boli kolóny až na Hodžovo námestie... Ono aj bez toho BUS-pruhu sa tie kolóny za nejaký čas dostanú až po Hodžovo námestie.. Ak by sme to ale teraz riskli, a oddelili autobusy od IAD, malo by to dosť veľký význam pre MHD, ktorá by nemusela stáť v zápchach...
Okrem toho by to mohlo mať pozitívny dopad aj na IAD, keďže pravý BUS pruh by bol aj pre autá, odbočujúce doprava na Leškovu, a tak by odbočujúce autá nebrzdili tie ostatné, ako je to teraz..
OK, potom je na zamyslenie, odkiaľ by ten bus pruh mal začínať. Dajme tomu že od zastávky Hodžovo Nám. Ale je riziko, že v otm jednom, zvyšnom pruhu, bude taká kolóna, že zablokuje už križovaktu Hodžovo Nám. a tým znemožní prejazd ostatných liniek a vôbec, kým sa do toho bus-pruhu dostanú. Už dnes to tam býva divoké.
Ale vsak urcite, uz davno tam mohli byt "gule" s tym, ze autobus by vosiel do zastavky z BUS pruhu a potom by chytal zelenu na smer Sokolska.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SU18