Profesori predpoladám väčšinou na HoPe nežijú, takže im to môže byť jedno a študenti si môžu prestúpiť, alebo prejsť 200 m. ?
Re #92202 bwd: VOR dáva licencie aj na medzinárdorné linky?
Ano, v tom mas pravdu. Lenze VOR to neovplyvni. Neprikaze PostBusu aby tam jazdil aj DPB. Moze maximalne PostBusu odnat licenciu, ale o tom velmi pochybujem.
lebo stat buduje nakupne centra?!? Nepouzivaj demagogiu! Postavila sa budova City Univerzity.
A tiez zalezi ktora STU je zapichnuta v zadku. Stavebna, strojarina, chemicko-technologicka, architektura - to vsetko je v centre mesta.
Robíš sa blbým, alebo...? VOR koordinuje regionálnu dopravu a v rámci toho dostal PostBus licenciu na obsluhu trate linkou 677: Hainburg - Wolfsthal - Berg - Kittsee. Podľa pôvodnej správy rokuje DPB s firmou PostBus, ktorá je samozrejme proti tomu, aby na tejto trase bol aj iný dopravca, keď má licenciu od VOR len on. Preto je potrebné rokovať s VOR, ktorý jediný môže tú licenciu zmeniť. S PostBus sa nedohodnú nikdy.
Zas tak moc nie, prednášky trvajú 50minút,ak sú dve po sebe čo je tak vždy alebo tri tak tie odchody čo spravili niesú zlé, len ma zarazilo, že ako si DPB predstavuje dochádzanie študentov a zamestnancov EUBA v čase skúšok keď práve L184 nepremáva. Ja študujem na STU a je to pohoda, v okolí mám linky : 11,13,31,39,94, poprípade krízu zažehnávam 5 alebo 9. Blbé je,že STU je tak zapichnutá v zadku mimo nejakej zastavanej oblasti, resp. na jej okraji... Nebolo by od veci keby sa konečne okrem polyfunkčných a nákupných centier postavili aj nejaké nové priestory pre nejakú VŠ. Tak vidno aký má štát záujem o vzdelanie ľudí.
Ale ano, trepes. VOR je koordinator REGIONALNEJ dopravy, nie MEDZINARODNEJ (aj ked moze mat charakter regionalnej, kazdopadne VOR s nou nic nema). Podla tvojej logiky pod VOR patri aj napriklad linka Wien - Praha? Wien - Bratislava? Ani nahodou.
Ano ? Prave preto planujem ist do Rakuska...ale na Listicke, nie virtualnou linkou MHD? ? Prefrcim cez hranice 60 km/h a zaspominam, ako sme v 1990, trcali vo fronte a vypisovali colne prehlasenia ?
Ale má a veľa. Má na starosti koordináciu aj firmy PostBus a jej začlenenie do dopravného systému. Ak VOR bude súhlasiť, aby DPB obsluhoval túto trasu, tak PostBus nebude proti tomu môcť namietať. Licenciu má predsa od VOR.
Alebo bývať a pracovať na správnom mieste Pre mňa každodenná cesta do roboty (ak nepoužijem bicykel alebo vlastné nohy) predstavuje jazdu novým Sorom BN 9.5 a potom pár minútový prestup na Solaris. Nemôžem si sťažovať ani na čistotu, obsadenosť (keď chcem sedieť, sedím), technický stav či modernosť vozidiel
Cesta autobusom naspäť mi dokonca trvá kratšie ako jazda autom (15 min resp. 20 minút) - aj keď to je asi spôsobené faktom, že pešo dochádzam na zastávku 10 minút pešo a potom ďalších 6 minút zo zastávky Ale pešiu časť trasy vnímam len ako pozitívum. A prípadný dážď či iné horšie počasie? Nie som predsa z cukru (zrejme narozdiel od niektorých diskutujúcich ?)
Som si vedomý, že nie celá bratislavská MHD je na výbornej úrovni, ale niektorí ľudia tu stále opakujú tie isté príspevky o negatívach MHD (bez akejkoľvek novej informácie), tak nevidím dôvod, prečo by som nepridal svoju pozitívnu skúsenosť, keď ju mám ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk