BTW, vo vykurenom autobuse (rozdiel teplot nad 20 'C) hrozi starsim ludom kolaps z tepla a vsetkym ludom spotenie a nasledne prechladnutie po vyjdeni na ulicu. Zase ak je v autobuse prilis zima (cca 5 'C a menej), dochadza ku kondenzacii vydychaneho vzduchu na madlach, kozenke, plechoch apod. interieru. Takto vzniknuty vlhky povlak, ktoreho sa kazdy chyta holou rukou, je idealnym prostredim na rozsirovanie infekcii medzi prosty lud.
fobust
Nič si z toho nerob, niekto použil môj nákres T6A5 na mapke liniek, nájdeš ju v každom vozidle DPB. Bez toho aby som s tým súhlasil, nie som tam uvedený ani ako autor. Nákresy som robil pre imhd.sk a katalóg vozidiel, nikdy som ich nerobil pre dopravný podnik a ak ich chceli použiť na svojich oficálnych materiáloch, mali sa ma aspoň spýtať si myslím. Nejde mi o peniaze, ale o princíp.
Mimochodom, oddnes som majitelom novučičkého Chevy Špak alias Spark alias Matiz.