Vedenie moc nezmenia, lebo nie je dobrý výber, a síce budu frustrovaní, ale zvyknú si. Drvivá väčšina ľudí radšej bude znášať problémy, ako sa sťahovať preč.. Ľudia sú leniví..
si robíš srandu, že až desiateho? veď najprv to mal byť tuším začiatok novembra, ale nestíhali dorobiť križovatku pri technopole, tak to potom presunuli na polovicu a naposledy, čo som zaregistroval, tak 1. 12... (ešte by sa dalo akceptovať 3tieho, keďže to je pondelok) žeby to zase posunuli? http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5179
Keby politici robili len to, čo chcú ľudia, neboli by sme tam, kde sme. (Teraz to kde sme, myslím v dobrom).
A čo sa týka parkovania, nikde nie je napísané, že každý musí parkovať x metrov od zamestanania, bydliska.
A rozhodne snaha o obmedzenie IGK aj reštriktívnou cestou je správna. Lebo opýtam sa ťa, kam sa budú donekonečna rozširovať cesty? Keď sa minú trávnaté pásy, začnú sa búrať domy, alebo stavať obrovsky nákladné viacúrovňové komunikácie, alebo ako?
Presne tak, vsetky vlnky vsade... to je trapas (zubna pasta...). Navyse, v trojke som aspon videl naznak vyznamu a sice elektricku v strednom pase ulice.
mohol by si byt konkretny ohladom mojich nerozumnych vyjadreni?
narazam na to ze vedenie mesta by malo robit to, od coho sme ich volili a sice sluzit obyvatelom mesta...
takisto by si mali nastolit nejake priority... ked uz na MHD zanedbavaju a konaju tak ako by ju znicit, mali by konat tak, aby bola alternativa v podobe dostacujucej IAD...
Lebo ked bude blba MHD a blba IAD, tak ludia zacnu byt frustrovani a skor ci neskor pojdu prec z mesta, resp zmenia vedenie...
preto sa cudujem ze mesto schvalilo tu budovu s nedostatocnymi parkovacimi miestami a urobilo aj podraz tamojsim obyvatelom ze im znacne narusilo ich domove parkovanie
Ty si tu už minule niečo špekuloval o dopravnej politike spolu s 810žsr, a veľmi rozumné to nebolo.
To nie je tak, že najprv a potom, ale to je tak, že malo by sa to navzájom dopĺňať.
S tým parkovaním, nikto nie je NÚTENÝ parkovať na ihrisku, nikto nie je ani nútený používať IGK. Regulácia spočíva o.i. v tom, že na ulici budeš môcť parkovať na vyznačenom mieste, za nejaký poplatok, a že sa to bude aj riadne kontrolovať a podľa potreby pokutovať.
Konkrétne pri Apollo B.C. sa možno počet parkovacích miest podceni, ale v zásade neexistuje žiadny nárok na to, že ja MUSÍM mať parkovacie miesto presne tam, kde idem, najlepšie zadarmo. Takéto myslenie a dopravné plánovanie existuje v USA, a dôsledky sú katastrofálne.
IAD nemá, a to podčiarkujem, konkurovať MHD. MHD má byť pre ľudí, má byť kvalitná, spoľahlivá, preferovaná a má sa dať ňou dostať tam, kam sa s IGK nedostaneš.
ad LOGO BID:
Ja som hlasoval za číslo 3.
Môj názor je, že logo č. 1 mi pripomína mnohé logá, či už spo. Recar, kedysi Slovak telecom, logo SZĽH a pod. Mám už akúsi averziu voči týmto "ohnutým, zaobleným polokruhom/šipkám"...
Áno, ale riešenie parkovania spočíva len ČIASTOČNE vo vytváraní parkovacích miest. O.i. by malo parkovanie slúžiť ako nástroj regulácie IAD, to však predpokladá dobre fungujúci systém plateného parkovania v uliciach (regulované zóny), to tu v BA zatiaľ nemáme.
Podaktorí naší erudovaní dopravní projektanti majú MHD na háku, a majú slušne povedané "nerozumné" predstavy o riešení dopravy. V hlavách majú hlavne také veci ako priepustnosť križovatiek, ako všade napchať čo najviac IGK za hodinu a najviac jazdných pruhov. ☠ ?
Ehm, prosím, skúsme si odpustiť skupinové urážky a značkovanie. KTO konkrétne sa vyjadruje proti električke? Niektorí hej, to neznamená, že musíme hádzať všetkých do jedného vreca, či hej?
Určite sa tu odohráva viac dopravných stavieb pre IAD ako pre MHD, resp. tie pre MHD sa nekonajú. A navyše, nie je to len o tom, čo mesto stavie za svoje peniaze, ale napr. aj o tom, ako sa rieši doprava pri nových projektoch aj s investormi.
A tie veci, čo sú v ÚP a rozvoj cestnej infraštruktúry sa síce neodahráva, ale väčšina poslancov aj dopravákov ste je presvedčená o tom, že to všetko je treba, a nespochybňujú samotnú koncepciu rozvoja IAD v meste.
stavby developované Hygienicky Balenými majú naozaj skvelú povesť. Tvoje poznatky do toho len zapadajú.
Vťdy keď oznámia, že niečo budú stavať, tak sa chytám za hlavu viac ako pri iných. ☺ A jednej známej som sa pýtal, či sa nehanbí za to, že pre nich pracuje. Hej hej, reavisáci, čistá ryža, 34 ročný predseda predstavenstva (zároveň aj Slovak Lines), široké lakte, orientácia na čísla a nakoniec je schopný zadreť, že "našou ambíciou je dokončovať čoraz lepšie projekty."
Keď Ti nabudúce bude zatekať nezabúdaj na to, že to je ten humánny charakter.
"Čo sa týka humánneho charakteru, ako sme už spomenuli, naším cieľom sú úspešné projekty a to môžu byť len tie, ktoré sú priateľské k ich užívateľom – a tými sú stále ľudia."
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
je to neucta ako k zamestnancom, tak k obyvatelom tej oblasti...
ked chcu regulovat IAD, nech najprv spravia KVALITNU a spolahlivu MHD konkurujucu IAD a potom obmedzuju, nie naopak...
aj z autobusu sa najprv vystupuju a potom nastupuje, nie naopak...