Reakcia na: Mike #91083:
Prakticky však môžem povedať, že cestovanie po meste IAD je na neporovnateľne vyššej úrovni ako cestovanie MHD. Výnimku tovoria možno tramvaje napr. na Račišradiále, kde je cesta tramvajou v rannej špičke rýchlejšia ako cesta IGK. Lenže na množstve dopravných tokov je miesto kapacitnej tramvaje nekapactiný autobus alebo trolejbus (síce s intervalom 3 až 4 minúty), ale NIE JE rýchlejší ako cesta autom v tom istom smere, tak prečo ním cestovať? Sieť električiek by mala byť v Bratislave oproti dnešnému stavu minimálne dvojnásobná a električka by mala byť skutočne preferovaná. Verím že medzi súčasnými autobusovými a trolejbusovými linkami je dosť adeptov, ktoré by sa oplatilo z hladiska dlhodobých prevádzkových nákladov nahradiť dopravou koľajovou.
fobust
Ďalší dôkaz toho, že v tomto meste si treba kúpiť auto a vykašlať sa na socku. Posledný odstavec je najlepší. Ja som filozofiu mesta už pochopil. A čudujem sa prečo mesto tvári že chce MHD zlepšovať, lebo kroky sú presne opačného charakteru. Kúpte si auto, kašlite na socku, v tomto meste to nemá zmysel. Kompetentní sú nekompetentní a nevedia sa poučiť na chybách iných, musia sami padnúť na hubu, aby zistili že kvalitná MHD je základ dopravy v meste. A môžu sa potom aj pomočiť, čím by vytvorili krásnu sybiózu s tým smradľavým hnedým ktoré po sebe zanechali. Kupujte autá, ľudia. Prípadne bycikle ak máte radi adrenalín a nebezpečie.