Mickey:
1. OK suhlas
2. Konecna bola v centre mesta a trat isla na spolocnom telese s elektrickovou tratou. Mala rozchod 1435 mm a elektricka 1000 mm, takze to bolo riesene kolajovou spletou.
3. To neznamena ze ked neboli elektrifikovane trate u nas, tak neboli inde? A co trate v Nemecku a Svajciarsku,atd..
Ide len o to ako to kto nazyva. Elektricka je podla mna vozidlo MHD a to tzv "viednska elektricka" nebola. Bola to elektricka zeleznica a kedze isla az do centra BA a ako spravne uvadzas v okoli neboli elektrifikovane trate tak sa pre nu vo verejnosti vzil nazov "elektricka".
1. OK suhlas
2. Konecna bola v centre mesta a trat isla na spolocnom telese s elektrickovou tratou. Mala rozchod 1435 mm a elektricka 1000 mm, takze to bolo riesene kolajovou spletou.
3. To neznamena ze ked neboli elektrifikovane trate u nas, tak neboli inde? A co trate v Nemecku a Svajciarsku,atd..
Ide len o to ako to kto nazyva. Elektricka je podla mna vozidlo MHD a to tzv "viednska elektricka" nebola. Bola to elektricka zeleznica a kedze isla az do centra BA a ako spravne uvadzas v okoli neboli elektrifikovane trate tak sa pre nu vo verejnosti vzil nazov "elektricka".
Turbo
Aj mna by to zaujimalo. Osobne by som obluk pri Riviere spravil taky aky je, cize na VUIS paneloch, iba by som spravil poriadnu geometriu trate (ziadne trabustenie) a prevysenie aspon nejake. Pri Lafanconi by som vymenil podkladnice aj zvony na prazcoch za uchytenie pruzne, a trat by som podbil, a spravil tam prevysenie. (inac, ak neviete co to prevysenie trate je, tak napriklad novy obluk medzi Karlovkou a Krcacmi je asi prvy, ktori ma skutocne prevysenie - a ako dobre tade eliny idu.
(kto sa chce zapojit do politickej diskusie, teraz ma moznost na DP Talkeri