Reakcia na: Amoral #87187:
Tá schéma bola nakreslená podľa návrhu mesta ešte pred prelinkovaním v Petržalke. V súčasnosti sa na ňu môžeme akurát tak s úsmevom pozerať.Re #87190 Amoral: Ja som len chcel vyvrátiť tvoj argument, aká by bola pre celú Petržalku okrem okolia TPD výhodná linka 78 pri ceste na ASMN. Ja napr. aj L95 využívam len veľmi málo, načo by som cestoval na Šafko, keď tam nič nie je. Nie som dôchodca z Ovsišťa. ?
Peon
Nechápem napr. tam navrhovanému veľkému súbehu liniek 83 a 85 (obe z Dúbravky do Petržalky + ešte aj 12-ka električka). A neverím ani tomu, že 83-ka sa vráti do Ovsišťa, keď sa tu už dlho z dôveryhodných zdrojov píše, že pôjde k Technopolu...
Re #87154 Solider: Supeer ? Koniec Vrakos (šerblov) 30xx na linke č. 20! Väčšina alebo všetky sa vďaka novým Sorom odvtedy vyradí? Dúfam, že tých Ikarusov 415 tam bude viac než tých "kvalitných" splynofikovaných Vrakos..
Re #87149 Amoral: S nasadením na 23-ku plne súhlasím, s tých ostatných myslím, že máš určite pravdu minimálne s linkami 38, 41, 49, 51, 54, 57, 58, 77, 79 a asi aj 52. A možno sa ich dočkáme aj na 56-ke.
Re #87159 Jezo: Zaujímavé. Čo sa týka synchronizácie s BID, mám dojem, že to bude nezosynchronizované a neskôr sa tá linka môže (ak ešte bude) do BID zapojiť.