Reakcia na: kecho #86513:
? L84 ma baví. Však nemusí byť priama linka medzi EUBA - HoPa, veď tu máme "vynikajúci" prestupný systém kde dodržiavanie intervalov je synonymom pre MHD,nie? ? Aspoň vidíš,že keď sa dakto drží L84 ako kliešť, tak sa nediv, že dakto nevie prekusnúť zrušenie 81,82 alebo 181! Prečo asi? Lebo vie o akom shite tie prestupy sú a vedia to aj EUBáci, preto chcú L84. Okrem toho L181 riešila priame spojenie STU (SvF,FCHPT,SjF,FA),na Vazovov (gym.,OU,SGeŠ) čo je určite viac ako EUBA.
Solider
A orientačne, ak je na L5 12 poradí, tak by ešte zvyšné 4 poradia boli obsluhované normálnymi dvojčkami, potom ešte kvázi 11 vozidiel na linke č. 9 a 7 vozidiel na L11 = 22 + 1 račianska záloha = 23 z 27, čiže ideálny počet vozidiel, keďže zo zvyšných bude väčšina na kanáli, alebo na opravách, alebo ich jednoducho nebude treba.