Petrzalska trasa A troska lepsie prepracovana je zas tunak...
) a mame hotovy nosny system. a keby som mal prilis vela penazi, mozno by som este dostaval okruh okolo centra (safko-pribinova-nove narodne divadlo-ASMN-zahradnicka-trnavske mysto-racianske myto-hlavna stanica). muselo by sa tam desne vela zakopavat pod zem, ale keby sa to stavalo otvorenym sposobom, dalo by sa to zvladnut. a ja si celkom zivo viem predstavit podzemne zastavky elin na trnavskom, racianskom i pod stanicou... kedysi som si doma tiez kreslil mapku a vyzeralo to celkom logicky... ale to uz asi tak byva :-)))
.

Zivotne prostredie spievalo labutiu piesen - okrem smradu a hluku môj voz este rozstrekoval naokolo olej (a niekedy i mensie suciastky
)
.
Ako sa odborne volaju tie dve kovove zalezitosti trciace T-busu z "chrbta", na ktorych konci navijanie vodiacich lan od "palic"? (Pripadam si teraz trochu ako newwwzdelanec akysi
ale podotykam: moje vozy taketo veci na "chrbte" (rozumej zadne celo) nemaju 
)
odchadzajuci T-bus z Hlavnej stanice a spominam si, ze starsie typy T mali tieto "navijaky" ine - toto bol T s cislom voza tusim 6279 alebo 97, a palice mal z dvoch tretin obalene alebo natrete na zlto..podobne ako T 6287 alebo 78 
.
hroch