Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Själavrak #85888:
Kedy, to neviem, ale raz to budú musieť spraviť. Asi tak ako si povedal. Technická univerzita a Americké nám. v jednom smere by mali ostať, čo mi nepríde tiež vhodné, pretože električky budú mať v jednom smere o zastávku viac.
Vlastne, bolo by treba prehodnotiť celú sieť zastávok, to sú už však šotofantasmagórie.
Reakcia na: Själavrak #85882:
Nesuhlasim. Vacsinou praveze otvaraju a cestujuci mozu od oznacnika prejst celu dlzku supravy pred nou.
Reakcia na: kecho #85883:
A mensia kvalita MHD.
Reakcia na: Själavrak #85815:
lebo sor = j&t...
Reakcia na: Sommelier #85853:
Prečo by som mal za trojičku stavať ešte ďalší vlak? Veď ak sa aj teraz vopchajú do zastávky dve električky, aj tak zväčša druhá dvere neotvorí.
Reakcia na: intony #85887:
Budú sa dávať do novej polohy či ako? Nie náhodou bližšie k Blumentálu a zruší sa Floriánske námestie a tým pádom sa upraví aj zastávka Technická univerzita?
Reakcia na: fobust #85854:
Martin už povedal za mňa, že nasadením kapcitnejších súprav pri dlhšom intervale, by v podstate odstránilo grupovanie vozidiel. Polus je o niečo kratšia iba v smere z mesta, či nie? A zastávky Vazovova majú čas spočítaný, si myslím.
Reakcia na: intony #85851:
na šafku je miesta dosť, stačí posunúť zastávku o nejaký meter smerom k tescu, nám. ĽŠtúra - aj tam by sa podľa mňa ešte jeden vozeň zmestil. Veď zo zastávky prejde elina nejaký ten meter a až potom ju stopne semafor...
Reakcia na: Martin Fundárek #85881:
Je nejaké nariadenie ktoré zakazuje vodičom električiek ak pred nimi stojí na zastávke iná električka otvoriť dvere cestujúcim aby nastúpili/vystúpili/prestúpili?
Reakcia na: fobust #85854:
Viac ako jedna súprava v zastávke mi je na nič, pokiaľ neotvorí dvere aj druhá súprava, čo som už spomínal v #85882. Pchanie druhej súpravy je úplne o ničom keď tam aj tak stojí vlastne len preto aby sa posunula na koniec zastávky k označníku a tam až otvorí dvere. To státie si môže odrobiť aj mimo zastávky ?
Reakcia na: Martin Fundárek #85881:
dlhší interval = menšia potreba vodičov...
Reakcia na: Sommelier #85853:
Máš to úplne jedno, nikdy sa mi nestalo,že ak stáli na zastávke dve električky tak druhá by otvorila dvere. Viď. STU keď L5 mešká a L13 sa za ňu namáčkne. L13 neotvorí dvere ani za nič. To isté aj na Vazovovej keď sa stretnú dve linky z trojice L2, L8 a L9. Proste taký prestup ako môžem urobiť napr. na Zochovej že 83 dobehnem L31 alebo L39 a jeden aj druhý bus majú otvorené dvere tak také dačo sa mi nepodarí s električkou. Napr. keby L13 otvorila za L5 dvere tak by mohol trebars človek idúci z Hl.st do Karlovej Vsi pohodlne prestúpiť.
Reakcia na: fobust #85854:
Prečo by sa musela zmestiť do každej zastávky viac ako jedna súprava? Podľa mňa je grupovanie vozidiel negatívne - dlhšie súpravy (= rovnaká kapacita pri dlhšom intervale) by tomu mohli práve predísť.
Reakcia na: El Sergio #85836:
Presne to napadlo aj mňa. Lenže u nás si pozri kde máš ešte k tomu aj miesta kde je prestupná vzdialenosť medzi električkou a autobusom minmálna v centre? Šafko - to je prestup z nutnosti, tá vzdialenosť 90metrov (meral som na Google earth aj na mape) je proste vzorový shit atď ďaľšie zastávky. Proste v tomto meste neexistuje žiadna zastávka kde by bol prestup na "nosný systém" na hrane, všetko peší prestup a k tomu cez prechody. ? To rovno môžu postaviť už metro lebo tam sú také vzdialenosti keď prestupuješ z metra na povrchovú dopravu. ?
Reakcia na: Papyr #85825:
Ja viem, že v Košiciach jazdili na výnimku. Išlo mi o niečo iné - bubu11 tvrdil, že "je problem niekedy ustražit normalnu supravu a nie ešte dlhšiu", tak som chcel vedieť, čo chce povedať tým "ustrážiť" a ako to isté "ustrážili" v Košiciach, keď na tú výnimku jazdili.
Reakcia na: Ike #85877:

Ja ten voz beriem ako prototyp, ktorý má potenciál. Je tam zopár vecí na vylepšenie. Napr. točňa v tom Van Hoole je veľmi elegantne vyriešená. Tá tyč pri zemi je funkčná a plne postačuje. Viem si to predstaviť aj v SORe. Detto tie presklené časti pri dverách. Netreba nič vymýšlať, stačí sa obhliadnúť ako to riešia iní a napodobniť. ?
Reakcia na: fobust #85876:
co ukazujes su schopne vylepsovaky, takze dufam ze toto forum cita nejaky SORak a do seriovej vyroby daju ten interier trochu lepsi... inak by som tie klbaky bral v pohode
Reakcia na: BMko #85872:
Omyl. Nove aj tak pridu az o pol roka a dovtedy nam cely vozovy park aj tak zhori a rozbije sa 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.