toto ma prekvapilo dosť, lebo sa tu počíta s vybudovaním električky aj tam kde už teraz premáva trolejbus. Osobne si neviem predstaviť kam by na Kramároch strčili električku, alebo v Lamači na Vrančovičovej ?, neviem ani načo je dobrá trať cez Lafranconi, keď tadiľ ide len 92. A kam by položili koľaje pre električku na moste Apollo? Do stredu? ale aj tak mál miesta myslím. Myslíte,že by bolo dobré keby premávali električky cez Apollo? http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef2b2529232932342b252c251f2a2f363a2f32ef392b2e212c23
Kami
Takto vyzera mechanicka Karosa 95x:
http://www.kamim.sk/fotky/vmyto35.jpg - retarder
http://www.kamim.sk/fotky/vmyto34.jpg - zadna naprava
http://www.kamim.sk/fotky/vmyto36.jpg - motor Iveco Cursor
http://www.kamim.sk/vysmyto.php - viac fofiek.
Konkretne Karosa B 932.1678 ma retarder ovladany packou na volante so 4 polohami, da sa s nim zabrzdit az na nulu. Bezne sa brzdy vobec nepouzivaju a pri dobrom vodicovi su aj po 150 000 km ako nove.
Pri automatickych Karosach s Voith to byva ako pises v #84834, osobne to vnimam neprijemne ked sa pri podradovani vypina aj retarder a potom hadze celym vozom. Je paradoxne, ze preradovanie pri rozbehu s tou prevodovkou takmer necitit.