Reakcia na: hoppusmark #84459:
Takže šotoverzia Corporate Identity je taká, že každý modelový rad bude mať iný náter a ešte tam budeme rozlišovať trakciu? Budem sa postýkrát opakovať, ale aký je pre vlka rozdiel mezdzi trolejbusom a autobusom? Teda okrem toho, že trolejbus sa rozbieha prískokom, na podivných miestach, kde visia splete drôtov, prudko brzdí a potom sa zase prudko rozbieha, na streche má palice, ktoré sa šúchajú po vedení, z ktorého občas vypadnú a vtedy to nejde, občas sa v trolejbude ozve ppípanie a vtedy to tiež nejde, niekedy aj pár hodín atdˇ.?
hoppusmark
Ak sa splní aspoň tá veľká obnova vozového parku, tak bude reálne, že sa to pohne ďalej.
Ale ten článok je naozaj dobrý, je tam jasne pomenované, kde sú problémy a čo sa musí zlepšiť.. Som rád, že Záhradník chce ako prvé riešiť financovanie.. Ten problém s VÚC predtým ešte nikto neotvoril... Už len tých 17 miliónov od DPB pre VÚC každý rok je zarážajúcich.. Pritom VÚC neposkytne za to mestu ani DPB žiadnu protislužbu, neopraví ani meter cesty v Bratislave a nekúpi pre DPB ani jeden autobus..