Reakcia na: Ike #83684:
Blbé je ale, že DPB s tými dlhými Karosami počíta ako s novými vozmi.. Aspoň mne sa tak zdá. A pritom rekonštrukcie by mali byť len polovicou obnovy vozového parku: teda prevažovať by mal nákup nových vozov... A to sa akosi nedeje..A tie dlhé CNG karosy tiež nevydržia večnosť.
Veď kedy bola rekonštruovaná prvá karosa?
Nebolo by treba už tie skôr rekonštruované vyradiť? ?
fobust
V šrote berú plechy po 3,60 za kilo. Taká vrakosa ich má určite aspoň päť ton (za plechy rátam aj ten "rám" - tenkostenné trubky, jokloviny, etc.). Takže 5000x3,60=18000 Sk. Liatina je podstatne drahšia, povedme cca. 6 Sk a koľko má taký motor? Teda pokiaľ je liatinový. Ale aj hliník je dosť drahý. Takže šrotová hodnota plesnivej Vrakosy môže byť kľudne aj 20 tisíc Sk... Kovy sú drahé... Však čo si myslíš, prečo ich cigáni kradnú?