Turbo>
Skutočnosť je taká, že Bratislavčan síce nadáva, ale v podvedomí si na to zvykne a bere to ako samozrejmosť. Potom dojdeme do Brna a nadávame, ako je možné že tam napr. chodia 2 trolejbusové linky 145 a 146, ktoré majú int. 4-5 min a majú spol. 90percent trasy. Ktomu nepočítam ešte 142 a pod. Stačí sa postaviť na Mendlovo nám. je to jednoducho krása: Samé 21Tr, furt tam chodí tramvaj a občas nejaká tá smradlavá Rakosa, ale to sa pri tom zastúpení elektrickej trakcie vydržať.
Skutočnosť je taká, že Bratislavčan síce nadáva, ale v podvedomí si na to zvykne a bere to ako samozrejmosť. Potom dojdeme do Brna a nadávame, ako je možné že tam napr. chodia 2 trolejbusové linky 145 a 146, ktoré majú int. 4-5 min a majú spol. 90percent trasy. Ktomu nepočítam ešte 142 a pod. Stačí sa postaviť na Mendlovo nám. je to jednoducho krása: Samé 21Tr, furt tam chodí tramvaj a občas nejaká tá smradlavá Rakosa, ale to sa pri tom zastúpení elektrickej trakcie vydržať.
Peťo
Škoda legendy (39), snáď ju od septembra v plnom rozsahu obnovia!DP nás vždy niečím (nemilým) prekvapí!
Nová zastávka na Novom moste pri Auparku je podľa mňa tiež dobrý nápad, len zatiaľ som nevidel odtiaľ chodník do Auparku. Keď už tam bude tá nová zastávka, mohli by podľa tú nasledujúcu (Dvory) pre niektoré linky zrušiť.