Ale 99 je na to kľukatenie určená. Tá je na to, aby Ťa doviezla k nosnej linke, prípadne ak sa vezieš 3 zastávky do obchodu, na miestný úrad apod. Kdežto keď sa kľukatia linky, čo idú dajme tomu do centra, tak tým trpia ľudia, ktorí sa nejdú odviezť len v rámci Petržalky, ale aj ďalej.
no klukatili sa len 81 86 95 97 žiadne iné ostatne išli podla možností, dnes sa klukatia namiesto 81 -88 a namisto 86 a 95 -99, 97 odpísali čiže velmi sa tie trasy nenarovnali - čiže toto čo bolo uvadzane bola lož.
Re #82888 810zssk: Ano je, ale dnes už nemaš možnosť vybrať si.? A aj ja radšej rýchlejšiu možnosť ale z mojho bydliska sa to jednoducho neda (byť rýchlejší ako sa dalo predtým) a takýchto miest v Petržalke je viac a to sa ti snažím povedať a aj ostatným že pre týchto cestujúcich (neviem ake je ich množstvo) je to zhoršenie oproti tomu ako bolo (AJ KED VZHLADOM NA CELU BA JE TO TU VELMI DOBRE) a preto hovoriť o zlepšení MHD v Petržalke ako celku ja nepravda !
Je šanca, že časom vzniknú aj nejaké české verzie imhd? Zaujímalo by ma hlavne Brno a Liberec, ale aj ostatné väčšie mestá s vlastnými dopravnými podnikmi.
Tieto dve vety si vzájomne odporujú:
1. "Ale ak mi klesla hodinová kapacita a množstvo miest kam sa dostanem bez prestupu a niekto mi bude tvrdiť že sa mi tu zlepšila doprava, lebo mam dobrý interval tak sa nediv že budem oponovať.
2."Mne prestup a všetko naokolo nevadí"
Ďalej: prestup sa nepovažuje za zhoršenie za predpokladu, že s jeho pomocou sa dostaneš na želané miesto rovnako rýchlo alebo rýchlejšie ako priamo. Čo je podľa mňa prípad Petržalky.
Dnes na 93/1 vodič vozidla 4805 sa asi pomýlil a myslel si že je vo výhliadkovom vláčiku po Bratislave lebo takou rýchlosťou ako išiel tak to bolo fakt veľmi pomalé a nakoniec prišiel na hlavnú stanicu o 5 minút neskôr.
Ved hej je to hore dole par schodov , ide tu o hranie sa slovíčkami, aj ja som radšej ked sa dostanem z bodu A do bodu B čo najrýchlejšie aj s 2-ma 3-ma prestupmi, Ale ak sa ti predlžila doba cestovania nutným prestupom tak to predsa nemôžeš považovať za zlepšenie a hlavne to prezentovať tak dalej, lebo neviem kde v Petržalke sa týmto prestupovaním skratila ta doba nikedy tu bývala na IMHD aj tabulka a tam to bolo vidno. Iné je cestovanie na trasach nosných liniek. Tam sa to určite zlepšilo
1. Je kazdeho osobna vec - ci uprednostnuje rychlost, alebo pohodlie. Ja v mestskej doprave rychlost, preto mi novy system vyhovuje. Naopak v medzimestskej pohodlie (preto do KE nechodim letecky, ale vlakom, a podobne na stredne slovensko volim dlhsi vlak, namiesto rychlejsieho busu)
2. Tak sme sa dohodli
blížime sa k dohode ?
1. suhlasím s tebou , ale ak som tu riť predtým zdvihnuť nemusel a teraz musím (chap že na presne tej istej trase ako som ti uvadzal v maily (technopol - krížna) tak ma nepresvedčíš že je to zlepšenie chapeme sa nie ? takisto ako sa teraz tí z ovsišta budu sťažovať že sa im zhoršilo cestovanie a naozaj sa zhoršilo druha vec je tá že predtým tam mali ten "luxus" a stal to tam maju velmi dobre rovnako ako ja 95+78
2.opäť súhlas , ved ja som nikdy linkovanie nespochybnil a keby nadväznosť fungovala tak to je zlepšenie, ale kedže to nefunguje, a bohužial ani nikdy fungovať nebude, nemožno to považovať za zlepšenie
omg., uz je to tu zas.. MHD nie, ale cca. od marca bude zavedeny IDS BSK (Integrovany dopravny system BSK) v ramci ktoreho bude mozne si kupit priplatok k elektricenke, napriklad tym smerom. A ako to suvisi s Ike-ho prispevkom.
Nie vsetci, ale minimalne polovica a to ze zvysok je z petrzky nic neznamena... ja mam tiez 11 spoluziakov z petrzky a jediny som z DNV... je to ale dovod aby mali spoluziaci lepsie spojenie ako ja? preco?... a u nas je 50% intrakovcov a ked vidim v akych podmienkach ziju, tak im to priame spojenie doprajem...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
philips