Ad náskoky u SADistov - treba sa sťažovať. Najprv na podnik, a keď sa to opakuje, na kraj (porušovanie prepravnej povinnosti - zákon 168/1996, § 8, ods. 2: Dopravca má prepravnú povinnosť (§ 4 ods. 2) voči každému cestujúcemu, ktorý sa chce prepraviť do zastávky na autobusovej linke a ktorý je v čase odchodu autobusu podľa cestovného poriadku na zastávke pripravený nastúpiť do autobusu.)
Je bohužiaľ bežnou praxou, že cestovné poriadky nezodpovedajú reálnym časom jazdy - buď sa časy opisujú rok po roku snáď ešte od boľševika a neberú do úvahy pravidelné zápchy (Pezinok, Patrónka), alebo sa časy predlžujú spojom jazdiacim aj cez víkend a cez víkend sú zbytočne mäkké.
Napr. na 3.DPA to majú vyriešené tak, že na ukončenie služby majú platených 10 minút od príjazdu do vozovne, a vodič nechá autobus na kanáli alebo pred ním, kde sa o jeho dotankovanie, popoťahovanie po kanáli, revíziu, a odstavenie už postarajú manipulační vodiči
Zaujimave je na Tvojom fantastickom navrhu,ze je priam genialny. Vo vozovni Kraksnany to maju vyhutane a funkcne uz niekolko rokov (potvrdi BEUS) vodic ma na ukoncenie 5min a nestara sa absolutne o nic,vojde do vozovne,odstavi vozidlo pred dielnu (RK) zbali si vystroj aj svoje svestky spolu s uvarenymi v.. a r... a odchadza domov. O vsetko sa staraju ukladaci,dolievaju vodu,olej,naftu,prejdu RK,zametacov,umyvarku a odstavia to na beton (stojanku),rano vodic sa taktiez nestara o nic,nastartuje a odchadza.
Ďalší dôvod na to, aby sa služba nepočítala podľa CP, ale podľa skutočného odstavenia vozidla, ako tu už niekto navrhoval.
Iný variant riešenia by bol, že vodič len doleje olej a vodu (tam by fronty byť nemali), kým na umyvárku a pristavovanie vozidiel by bola vyčlenená špeciálna služba. Ale keď nie sú vodiči ani do terénu, je to neschodné.
No tie betónové panely v ktorých bola tá trať položená možno boli rozbité a zvetrané, v najhorších úsekoch boli aj vybrané (okolo výhybky pred vozovňou) ale v princípe to bol stále zvršok zatvorený.
Taká bezvýznamná otázka do vetra: Z akého dôvodu bude zrekonštruovaná koľajová trať medzi Vinogradmi a Kraksňanmi so zatvoreným zvrškom, keď doteraz bola s otvoreným?
Je pravda, že teraz nie je semester a už ani počask skúškového na Eu v júni a koncom mája to už nebolo citeľné. Ale počas výučby na EU chodili vybrané spoje L87 na prasknutie, na vlčom Hrdle zastávka nastúpilo tak 40 - 50 študákov a na Prístave (spomínaný intrák) tiež ďalších 40 - 50, + Ostatní cestujúci 87 nabitá, že tam ani zastrúhaný vlas nevpadne. Takýmito spojmi som išiel viackrát, v princípe také chodia každých 90 minút, vždy na hromadné začiatky vyučovania. aj keď v poslednej dobe, tušim rok je to už, ču je ráno pridaný odchod 8:59 z vl. Hrdla, nejaká delená to tušim robí, kam sa presunie naprázdno z Ovsišťa, tak vďaka tomu to ráno už nie je také hrozné.
taka mensia prihoda sa mi dneska stala... cestujem si v L32 z HL. St. (odchod 13:10) a pri Botanickej nastupi revizor... Kontroluje mi kartu (podotykam, ze mi plati do 18.8.) a hovori, ze nemam platnu kartu... Tak to skusil druhy revizor a tomu to islo, ze vsetko OK.
Idem o cca 15:20 z Nad Luckami L1 smer mesto a na Jurigovom namesti zase nastupi revizor (ten isty!) a si ma nechal vystupit, ze nemam platnu elektricenku... samozrejme tomu druhemu to islo ? . Tak som teda pokracoval do mesta a hovorim si, ze sa stavim pod Novym mostom skontrolovat elektricenku. Hm, teta (meno som zabudol, ale pozdravujem :)) hovori, ze vsetko OK (na 3 checkeroch).
Kedze je to ok, tak sa poberam domov smer KV&DD. Samozrejme pri PKO nastupni ZNOVU ten isty revizor a tentokrat uz chce aj obciansky, no fajn.. Lenze, kedze som neplanoval cestu do mesta, tak obciansky zostal doma na stole... Ale nakoniec som obisiel bez zdrzania a dostal som sa domov ? . Tesim sa, ze ho znovu stretnem, ked pojdem vecer do mesta ? .
P.S: takze podla mna by tam uplne stacila len spicka a nie celodenka,t.j zvoz a odvoz z/do zamestnania ludi ktori tam pracuju (tlaciarne,pristav....)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
toms
taka mensia prihoda sa mi dneska stala... cestujem si v L32 z HL. St. (odchod 13:10) a pri Botanickej nastupi revizor... Kontroluje mi kartu (podotykam, ze mi plati do 18.8.) a hovori, ze nemam platnu kartu... Tak to skusil druhy revizor a tomu to islo, ze vsetko OK.
Idem o cca 15:20 z Nad Luckami L1 smer mesto a na Jurigovom namesti zase nastupi revizor (ten isty!) a si ma nechal vystupit, ze nemam platnu elektricenku... samozrejme tomu druhemu to islo ? . Tak som teda pokracoval do mesta a hovorim si, ze sa stavim pod Novym mostom skontrolovat elektricenku. Hm, teta (meno som zabudol, ale pozdravujem :)) hovori, ze vsetko OK (na 3 checkeroch).
Kedze je to ok, tak sa poberam domov smer KV&DD. Samozrejme pri PKO nastupni ZNOVU ten isty revizor a tentokrat uz chce aj obciansky, no fajn.. Lenze, kedze som neplanoval cestu do mesta, tak obciansky zostal doma na stole... Ale nakoniec som obisiel bez zdrzania a dostal som sa domov ? . Tesim sa, ze ho znovu stretnem, ked pojdem vecer do mesta ? .